پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 8480
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گزارش, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۴:۰۷ |
در گفت‌وگو اختصاصی با شهر روشن:

اهالی شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن حق زندگی دارند/ درخواست حمایت از نمایندگان نظام

اهالی شهرک جوادیه و 22 بهمن از مشکلات عدیده و دلیل تجمع خود مقابل استانداری کرمانشاه گفتند و خواستار پیگیری مسؤولان ارشد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، هفته جاری تعدادی از شهروندان شهرک جوادیه منطقه پنج و ۲۲ بهمن در حرکتی مطالبه‌گر و در راستای احقاق حقوق شهروندی خویش مقابل درب استانداری کرمانشاه دست به تجمع زدند و از مسؤولان خواستار پیگیری مشکلات این منطقه از شهر شدند.
براساس این گزارش، مردم منطقه شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن کرمانشاه نسبت به بی مهری اداره کل راه و شهرسازی استان و برخی دستگاه های قضایی به دلیل عدم پاسخگویی و تخلیه بدون مهلت منازل خود معترض شدند و می‌گویند جزو واجدان شرایط سکونت در واحدهای سازمانی این شهرک هستند، اما مدیران اجرایی استان آنان را به ابزار زور و پرونده بازی به ظاهر قانونی و مبنی بر افزایش نرخ قسمت بالا بر واحدها دستوراتی برای تخلیه را ابلاغ و اعمال کردند.
این در حالی است که، فصل سرد زمستان و مدارس دانش آموزان آغاز شده و ساکنان شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن کرمانشاه خواستار تجدید نظر و نهایتا تمدید مهلت تخلیه واحدها شدند و از مشکلات و دغدغه های خانوار های ساکن در این مناطق سخن گفتند.
خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، با تجمع کنندگان این شهرک مقابل استانداری به مصاحبه با هم استانی ها پرداخته و پای صحبت و مطالبات به حق آنان نشسته است، آنان نیز با استقبال از مسائل خود شفاف صحبت کردند و خواهان رسیدگی مسؤولان کشوری و استانی در دولت فعلی شدند، اکثر این شهروندان جزو بازنشستگان دولت و نظام هستند و خواستار پاسخگویی مسؤولان به این مسئله هستند و معتقدند ارتباط با رسانه های داخلی و بیان مطالبات از طریق این پل ارتباطی بایست در جامعه نهادینه شود و مردم با اعتماد بتوانند دغدغه های خود را در میان بگذارند و برای آن چاره‌اندیشی بشود.
گفتنی است، مصاحبه با تعدادی از ساکنان شهرک های جوادیه و ۲۲ بهمن کرمانشاه را در این گزارش خواهید دید ضمن اینکه از مردم، نمایندگان، مسؤولان استانی و مدیر ارشد استان، همچنین مقام معظم رهبری خواستار پیگیری این موضوع و کمک به این هموطنان هستیم.
مصاحبه های ویدئویی با ساکنان شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن کرمانشاه و شهروندان فهیم استان که به صورت داوطلب برای بیان مسائل خود در شهرک فوق با خبرنگار شهر روشن در میان گذاشته‌اند به ترتیب آن قابل مشاهده است.
فیلم مصاحبه ۱| اهالی شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن حق زندگی دارند
فیلم مصاحبه ۲| اهالی شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن حق زندگی دارند
فیلم مصاحبه ۳| اهالی شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن حق زندگی دارند
فیلم مصاحبه ۴| اهالی شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن حق زندگی دارند
فیلم مصاحبه ۵| اهالی شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن حق زندگی دارند
فیلم مصاحبه ۶| اهالی شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن حق زندگی دارند
فیلم مصاحبه ۷| اهالی شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن حق زندگی دارند
انتهای پیام/ت
 
 

نویسنده : فاطمه زهرا تکلف پور/ فعال رسانه ای | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای اهالی شهرک جوادیه و ۲۲ بهمن حق زندگی دارند/ درخواست حمایت از نمایندگان نظام بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.