پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 8421
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ |
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

تبدیل ایران به قدرت برتر موشکی ثمره تلاش "شهید طهرانی مقدم" است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تلاش‌های شهید طهرانی مقدم ایران را به قدرت نخست موشکی منطقه تبدیل کرده است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سرلشکر باقری امروز در مراسم بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم سبب شد ایران به قدرت اول موشکی منطقه تبدیل شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه جنگ سخت و امور دفاعی به قدرت پایدار رسیده است، افزود: امروزه در حوزه جنگ نرم نیز دستاوردهای بزرگی داشته ایم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه مهمترین دستاورد ایران در واقع بسط و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در ظلم ستیزی است، عنوان کرد: از دیگر دستاوردهای ما در واقع ایستادگی در برابر زورگویان جهان و افشای چهره واقعی استکبار به ویژه در ایالات متحده آمریکا است.
وی با تصریح اینکه آمریکا علاوه بر اینکه حسب ظاهر در فکر تقلیل پایگاه‌های نظامی خود در جهان است، گفت: این گونه ظواهر سازی با اصل ماجرا مغایرت دارد، اما پایگاه‌های فکری خود را هم در بین مردم جهان یکی یکی از دست خواهد داد.
این مسؤول به حضور امثال شهید طهرانی مقدم و دیگر رزمندگان در فضای جنگ نرم اشاره و اظهار داشت: این شهید والامقام با خدمات بسیار، ایران را به قدرت های برتر در حوزه موشکی و دفاعی مبدل کرده است.
باقری با تاکید بر اینکه امروزه جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ نرم نیز دارای مدافعان اندیشه است، اظهار داشت: این واقعیت در جهان موجب سرعت در فروپاشی هژمونی آمریکای استکبارگر و افشای چهره واقعی آنان شده است.
انتهای پیام/ح

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.