پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 7889
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ |
معاون اجتماعی و فرماندهی انتظامی کرمانشاه خبر داد

تکمیل ظرفیت پذیرش زوار کربلای معلی در مرز خسروی/ زائران تا تسریع اعزام در اقامتگاه‌ها باشند

معاون اجتماعی و فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ظرفیت پذیرش زوار اربعین حسینی در مرز خسروی و قصرشیرین تکمیل شده است و زائران تا تسریع اعزام در اقامتگاه‌ها باشند.

محمدرضا آمویی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه اظهارداشت : مرز خسروی به دلیل محدودیت های تردد که دارد و تا امروز زوار بسیاری برای سفر به عتبات و عالیات به ویژه کربلای معلی این مرز را انتخاب کرده‌اند ظرفیت آن تکمیل شده است.
معاون اجتماعی و فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: مرز خسروی از ساعت هفت صبح الی ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر همه روزه به روی زائران اربعین حسینی باز است.
این مسؤول بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای ترافیکی در دیگر مرزها و جمعیت قابل توجهی به مرز خسروی واقع در شهرستان قصرشیرین مراجعه می‌کنند، نشان می‌دهد که ظرفیت این مرز تکمیل شده است.
آمویی گفت: به شهروندان و زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام پیشنهاد و توصیه می‌کنیم که با توجه به ظرفیت بالای ترافیکی در مرزها و امکان اسکان در خسروی سایر مرزها را به عنوان مسیر تردد برای تشرف به کربلای معلی انتخاب کنند تا وضعیت تحت کنترل باشد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از زائران در آن سوی مرز و همچنین در داخل خاک ایران در صف انتقال به شهرهای نجف و کربلا هستند، لذا با توجه به این شرایط، سایر زائران سفر خود را از مرز خسروی ۲۴ ساعت به تاخیر بیندازند.
معاون اجتماعی و فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: مسئولان حاضر در قصرشیرین و مرز خسروی هم اکنون در حال ساماندهی زائران در موکب ها و استراحتگاه ها هستند تا بتوانند هرچه سریعتر شرایط اعزام آنها را فراهم کنند.
فیلم مصاحبه| تکمیل ظرفیت پذیرش زوار کربلای معلی در مرز خسروی/ زائران تا تسریع اعزام در اقامتگاه‌ها باشند
انتهای پیام/ ح

نویسنده : حسین مسکنه | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.