پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 7739
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ |
مسؤول موکب امام رضا(ع) کرمانشاه:

آغاز به کار موکب امام رضا(ع) آستان قدس رضوی کرمانشاه و استقبال از زوار اربعین حسینی

مسؤول اجرایی موکب امام رضا(ع) آستان قدس رضوی کرمانشاه از آغاز به موکب امام رضا(ع) در راه آهن کرمانشاه و پذیرایی از زوار اربعین حسینی خبر داد.

مراد مینایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از آغاز فعالیت های مواکب آستان قدس رضوی استان خبر داد و گفت: گروه جهادی خادمیاران استان از پنجشنبه هفته قبل مقدمات راه‌اندازی موکب امام رضا علیه السلام را در چهار نقطه به ویژه مسیر راه آهن کرمانشاه فراهم کرده‌اند و تا امروز استقبال خوبی داشته‌ایم.

مسؤول اجرایی موکب امام رضا(ع) آستان قدس رضوی کرمانشاه تصریح کرد: سال جاری استقبال زوار اربعین حسینی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و برای دومین سال متوالی است که در موکب راه آهن کرمانشاه برای خدمت به زائران عتبات عالیات مستقر هستیم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۵ خادمیار رضوی از استان برای خدمت به زوار کربلای معلی در راه آهن کرمانشاه به کارگیری شدند، ادامه داد: استقرار آنان به صورت شبانه روزی است و خدمت رسانی بستگی به شرایط قطار و مراجع زوار اربعین حسینی در مرز خسروی دارد و پذیرایی ها صورت می‌گیرد.

این مسؤول یادآور شد: سیستم صوتی برای پخش آهنگ های مذهبی در موکب به همراه تجهیزات پذیرایی از قبل تدارک دیده شده، همچنین شربت، دمنوش، چایی و وعده های غذایی به زور ابا عبدالله الحسین علیه السلام اهدا می‌شود.
مینایی افزود: امروز بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ وعده غذای گرم به عنوان نهار و شام از سوی این موکب اربعین مستقر در منطقه، پخت و در بین زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام توزیع شده است.

مسؤول اجرایی موکب امام رضا(ع) آستان قدس رضوی کرمانشاه بیان کرد: چهار موکب آستان قدس رضوی استان در راه آهن کرمانشاه، قصرشیرین، اردوگاه راه کربلا و مرز خسروی آماده اسکان زوار اربعین حسینی است وخدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.