پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 7390
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ |
با حضور رئیس بنیاد برکت فرمان امام(ره):

آموزشگاه "برکت نصر" در سرپل‌ذهاب بهره‌برداری شد

آموزشگاه برکت نصر با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سرپل‌ذهاب افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، آیین افتتاح و بهره‌برداری آموزشگاه برکت نصر صبح امروز با حضور رئیس ستاد اجرایی بنیاد برکت فرمان امام خمینی(ره)، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسؤولان استانی در سرپل‌ذهاب برگزار شد.
محمد مخبر در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به رشادت های استان غیور کرمانشاه، اظهارداشت : استان کرمانشاه در دفاع مقدس سینه ستبر ایران اسلامی در برابر هجمه ها بود و تا به امروز با دلاوری از مرزهای غرب کشور حراست و حفاظت می‌کنند.
رئیس بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با یادآوری اینکه ستاد فوق از روزهای نخست بعد از زلزله اخیر و مهیب آبان ۹۶ در این مناطق حاضر شد، گفت: خدمات رسانی لازم در این منطقه در دستور کار قرار گرفت و به حد توان انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی بنیاد برکت قبل از زلزله اخیر سرپل‌ذهاب، ۳۹ مدرسه را در کشور ساخته بود، تصریح کرد: تعداد ۱۰ مدرسه تخریب شده نیز بعد از واقعه مذکور مورد بازسازی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بنیاد برکت از روزهای نخست به فکر معیشت خانواده‌های آسیب دیده بوده است، افزود: تعهد کردیم برای ۳۰۰ خانوار اشتغال ایجاد کنیم  و امروز هم به وعده خود عمل کرده‌ایم.
مخبر از تفاهم نامه سه سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال برای ۱۵ هزار نفر خبر داد و گفت: امروزه ۱۲ هزار و۵۰۰ شغل ایجاد کردیم و تا آخر امسال (که اتمام تعهد است) ۱۵ هزار اشتغال‌زایی خواهیم داشت.
رئیس بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) به انعقاد تفاهم نامه ۳ ساله جدید با استاندار کرمانشاه و تعهد برای اشتغال‌زایی جدید با ظرفیت ۱۵ هزار نفر که ۵۰۰ مورد آن طرح های زودبازده است اشاده داشت. این برنامه ها تا سه سال آینده تداوم دارد.
رئیس بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) به لزوم تامین اعتبار برای مدارس عشایری استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: درخواست استاندار مبنی بر کانکسی شدن مدارس چادری عشایری استان بود که ما پذیرفتیم و با تامین اعتبار در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.