پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 7295
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ |
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

حضور آگاهانه مردم در صحنه‌ها بزرگترین نماد اقتدار ملی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: حضور آگاهانه مردم در همه صحنه های انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته بهترین و بزرگترین نماد اقتدار ملی و بازدارندگی برای نظام است.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل بزرگراه امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن اشاره به ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: دفاع مقدس واقعه‌ای عظیم، الهی و معجزه آسا بود، که استقلال، آزادی و سربلندی را برای نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران به ارمغان آورد.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: دفاع مقدس بستر یک حرکت و تفکر اعتقادی، جهادی و حیاتی شده و آن تفکر در ملت ایران و نظام اسلامی نهادینه شد.
این مسؤول نهادینه شدن این تفکر را عامل عزت و سربلندی ملت ایران دانست و تاکید کرد: نترسیدن، نهراسیدن و محکم مقابل دشمن ایستادن از ثمرات دیگر این تفکر است.
دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در نظام اسلامی نهادینه کرد
ریحانی ادامه داد: دفاع مقدس همچنین فرهنگ مقاومت و پایداری را در ملت و نظام اسلامی نهادینه کرد و براساس همین تفکر و فرهنگ که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورا بود، در تمام این ۴۰ سال محکم مقابل همه دشمنان ایستاد.
وی تاکیدکرد: روحیه مقاومت و ایستادگی و حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه های انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته بهترین و بزرگترین اقتدار ملی و بازدارنگی برای نظام جمهوری اسلامی است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به حمد و فضل خدا امروز در شرایطی قرار داریم که همه دشمنان خود و در راس آن‌ها آمریکا را با شکست و ناکامی در همه راهبردها مواجه کرده ایم.
خودباوری بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است
این مسؤول بزرگترین دستاورد دفاع مقدس را خودباوری و اتکا به درون توسط ملت ایران دانست و گفت: دفاع مقدس این تفکر که « ما می توانیم، ما پیروزیم و ما شکست ناپذیریم» را در ذهن مردم ایران به وجود آورده است.
ریحانی تصریح کرد: تجربه تاریخ نشان داده، که ملت ها براساس آرمان و اهداف بلند و ارزشی شکست ناپذیر هستند.
وی تاکید کرد: به حمد خدا و در سایه ولایت مداری، وحدت، روحیه و مدیریت جهادی و اعتقادی و قدرت نیروهای مسلح شاهد شکوفایی و دستاوردهای عظیم در همه بسترهای صنعتی، فرهنگی، دفاعی و امنیتی بودیم.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان ما از توان نیروهای مسلح در هراس هستند و به حمد خدا نیروهای مسلح در کنار ملت ایران با آگاهی و بصیرت به روز در موضع برتر و بلندتر نسبت به دشمنان خود ایستاده اند.
ریحانی تاکید کرد: یقینا با توجه به این روحیه جهادی، مقاومت و ایستادگی، پیروزی های بسیار بزرگتر برای ملت ایران و شکست های بسیار بزرگتری برای دشمنان ما رقم زده خواهد شد.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : مهر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.