پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 7256
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۱۲ |
رئیس منابع طبیعی کرمانشاه خبر داد

تخصیص ۹۵ میلیارد ریال برای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه از تخصیص 95 میلیارد ریال برای اجرای عملیات آبخیزداری در چهار حوزه این شهر خبر داد.

شهاب شیرزادی امروز در گفت وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: سالجاری با اعتباری به مبلغ ۹۵ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اقدام به اجرای چهار عملیات آبخیزداری می‌شود.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه ادامه داد: پخش سیلاب، احداث بندهای سنگی ملاتی، بندهای گابیونی، احداث خشکه چین،  احداث تور کینست، عملیات بتنی، احداث دایک و بند خاکی و عملیات اجرای قنوات معکوس از جمله این عملیات خواهد بود.
وی از حوزه های آبخیز شهری چمن، تنگ کنشت و حوزه آبخیزداری رزین و بیله وار به عنوان محل فعالیت های آبخیزداری در استان اشاره کرد.
شیرزادی از تلاش مضاعف کادر کارشناسی آبخیزداری و اقدام در راستای شناسایی، مطالعه، آگاهی عقد قرارداد با پیمانکار در کمترین زمان خبر داد و افزود: هفته دولت نیز کلنگ آغاز عملیات آن به زمین زده شد.
این مسؤول هدف از اجرای این طرح ها را حفظ آب و خاک پ، غنی سازی اراضی کشاورزی و عرصه های منابع طبیعی دانست و اظهار داشت: در حوزه های روستایی و کاهش سرعت آب، پیشگیری از بروز سیل و کاهش خسارات ناشی از آن در حوزه های شهری نیز از دیگر اهداف است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.