پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 7226
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ |
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه مطرح کرد

توزیع سه هزار غذای گرم بین نیازمندان با حرکت کاروان حسینی در صحنه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه از حرکت کاروان حسینی در این شهرستان و جمع‌آوری سه هزار نذورات غذای گرم و توزیع بین نیازمندان خبر داد.

سیدمنصور رحیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه با بیان اینکه در دهه نخست محرم سال جاری کاروان حسینی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه به حرکت درآمده است، اظهار داشت: این کاروان نذورات مردم نیک اندیش را با نیت اطعام سوگواران حسینی به منظور اطعام مددجویان و نیازمندان جمع آوری کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه با اشاره به اینکه کاروان حسینی این نهاد اجرایی با حرکت در شهرستان حدود سه هزار پرس غذای گرم را جمع‌آوری کرده اند، افزود:اطعام ها به ارزش هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی خیران نیک اندیش جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

این مسؤول یادآوری شد: هم اکنون طرح احسان حسینی با همت کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه در حال اجرا است و تا اواخر ماه صفر اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه ادامه داد: کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* از راه های مشارکت خیران نیک اندیش در طرح احسان حسینی و اهدای نذورات جمع‌آوری شده به نیازمندان خواهد بود.

انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.