پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 7182
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ |
رئیس پلیس کرمانشاه خبر داد

اجرای طرح زوج و فرد خودروها در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد در استان خبر داد.

فضل الله شیری امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح زوج و فرد وسایل نقلیه از روز امروز در شهر کرمانشاه اجرایی می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: این طرح تا پایان سال جاری به استثناء روزهای تعطیل از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در شهر کرمانشاه اجرایی خواهد شد.
این مسؤول بیان کرد: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی کرمانشاه تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا می‌شود.
وی جریمه ورود به طرح زوج و فرد را ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر وسیله نقلیه ای که به محدوده های طرح وارد شود ممکن است در طول مسیر توسط چند نفر از همکاران که او را رویت می کنند، با دست افزار هوشمند پلیس جریمه شود.
شیری با بیان اینکه طرح زوج و فرد شامل خودروها و موتورسیکلت های شخصی می شود، گفت: وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها و اتوبوس های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه روان سازی و کاهش حجم ترافیک را از مهمترین اهداف طرح زوج و فرد دانست و بر مشارکت شهروندان کرمانشاهی در اجرای آن تأکید کرد.
این مسؤول با اشاره به اطلاع رسانی محدوده طرح ترافیک با نصب بنر، از ساکنان سایر شهرستان ها خواست در صورت سفر به کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح در آن ها اجرا می شود، متناسب با رقم سمت راست پلاک خودروی خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد مواجه نشوند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.