پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 6548
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ |
معاون بازرسی سازمان صمت کرمانشاه خبر داد

بازرسی از ۶۱۵ واحد صنفی در کرمانشاه/ ۱۲۳ واحد متخلف شناسایی شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به انجام بازرسی از 615 واحدهای صنفی در استان گفت: طی یک هفته 123 واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

مسعود بیگلری امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: بازرسان تلاش‌گر سازمان صمت طی هفته منتهی جاری از تعداد ۶۱۵ واحد صنفی بازرسی به عمل‌آورده است.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی فوق از واحدهای صنفی ضمن شناسایی ۱۲۳ مورد تخلف اقتصادی در سطح بازار، برای متخلفان پرونده تشکیل و آنان را به‌منظور ارائه توضیحات و صدور احکام مربوطه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی با اشاره به پرونده تخلفات واحدهای صنفی مذکور طی یک هفته جاری بالغ بر ارزش کل پرونده‌های تشکیل شده، افزود: تاکنون ارزش ریالی این تخلفات به میزان ۳ میلیارد و ۷۵۲ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۷۵۰ ریال برآورد شده است.
بیگلری با بیان اینکه طی مدت مذکور ۲۰۸ گزارش مردمی در خصوص بروز تخلفات در بازار به ستاد خبری معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان، ارسال شده است، تاکید کرد: همه این گزارش‌ها توسط بازرسان و کارشناسان حوزه مذکور مورد بررسی و اقدام واقع‌شده‌اند.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت کرمانشاه ادامه داد: بیشترین گزارش‌های صنف های متخلف را در مورد گوشت قرمز، گوشت مرغ، قند و شکر و گران‌فروشی نان داشتیم.
این مسوول تصریح کرد: دو شرکت بازرگانی، یک انبار پخش کالا، دو واحد درب و پنجره سازی و چهار کابینت سازی در ارائه خدمات و عرضه کالاهای خود مرتکب تقلب و گران‌فروشی شده و مابقی تخلفات احتکار و گران‌فروشی بوده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.