پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6524
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

بهترین سرمایه روحیه خدمت در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه داشتن روحیه خدمت و جهاد را سیره اسلام و بهترین سرمایه دانست.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما صبح امروز در آیین توزیع ۱۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوجهای جوان تحت پوشش بهزیستی استان با مشارکت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و اداره کل بهزیستی استان که در روانسر برگزار شد، اظهار داشت: داشتن روحیه خدمت و جهاد را سیره اسلام و بهترین سرمایه در کشور است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه مودت و محبت گرمابخش زندگی و سبب تحکیم خانواده ها است، افزود: توصیه و روایات زیادی در راستای هدیه دادن، افطاری دادن و … از سوی انبیاء(علیه اسلام) وجود دارد.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اقدام مقام معظم رهبری در زمینه اهدای جهیزیه به زوجهای جوان نشان از نگاه رهبر و پیروی از سیره رسول خدا دارد، تاکید کرد: شیوه اسلام خدمتگذاری و کمک به مردم است و خدا را شاکریم که در کشور ایران همه مردم دارای این روحیه والا و کمک به همنوع هستند.
علما به خدمات سپاه در مقاطع مختلف را شایسته و ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و عرصه سازندگی همیشه حاضر در میدان خدمت رسانی بوده و امروزه هم نقش آفرینی ویژه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه داشتن روحیه خدمت سیره اسلام و بهترین سرمایه دانست و اظهار داشت: این شیوه پسندیده از زمان حضرت پیامبراکرم(ص) تا به امروز به یادگار برای جامعه مانده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.