پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 6390
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, یادداشت تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ |
یادداشت:

"سارا دولتشاهی" نام و عنوانی مجهول یا مجعول؟ مسؤولان مربوطه پیگیری کنند

"سارا دولتشاهی نام و عنوانی مجهول یا مجعول؟" که به عنوان فعال رسانه در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارد و عمده اخبارش نیز مربوط به استاندار کرمانشاه است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، رسول مرادی فعال رسانه ای استان یادداشتی در مورد “سارا دولتشاهی نام و عنوانی مجهول یا مجعول؟” که به عنوان فعال رسانه در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارد و عمده اخبارش نیز مربوط به استاندار کرمانشاه است نوشته، که به شرح ذیل است:
مدتی است که فردی با نام “سارا دولتشاهی” به عنوان فعال رسانه در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارد و عمده اخبارش نیز مربوط به استاندار کرمانشاه است.
همه اهالی فرهیخته رسانه استان کرمانشاه تا کنون شخصی به نام خانم سارا دولتشاهی را به چشم خود ندیده اند که ندیده اند. هرچند برخی ها گمانه زنی هایی مبنی بر شخصیت واقعی خانم دولتشاهی و ماهیت او دارند.
از این رو برخی از فعالان رسانه استان خواستار آن شدند تا در مراسم روز خبرنگار که به همت استانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات برگزار شد در حضور همه فعالان حوزه خبر این شخص به همکاران رسانه ای معرفی شود که این کار انجام نشد که نشد.
این موضوع خود تردیدها را بیشتر کرد، شاید اگر همکاران رسانه ای به جای این پیشنهاد از خانواده هایی که فامیلیشان دولتشاهی است درخواست می کردند اگر در میان خانواده شان چنین فردی وجود دارد را معرفی کنند بهتر نتیجه می گرفتند و به این زورو بازی ها زودتر خاتمه داده می شد.
جان سخن آنکه خبرنگار و رسانه جایگاه ویژه و بسیار حساسی دارد و هیچ کس حق ندارد در قالب خبرنگار و فعال رسانه جایگاه والای آنان را زیر سوال ببرد و استفاده از عنوان و نام غیر واقعی کاری خلاف اخلاق و قانون است.
از این رو و با توجه به شرایط موجود و عدم وجود شخص واقعی به این نام و این عنوان تاکنون موضوع مجعول الهویه بر مجهول الهویه بودن این شخص ممکن است بیشتر به ذهن برسد که البته می بایست پیگیری و مشخص شود.
اهالی رسانه استان کرمانشاه که استان شهید پرورشان به تعبیر رهبر معظم انقلاب سینه ستبر و چهره زیبای کشور است و حدود صد و ده سال سابقه مطبوعاتی دارد، از فعالیت افراد ناشناخته در عرصه رسانه و هرکس بخواهد وجهه خبرنگار را زیر سوال ببرد گلایه مند و آزرده خاطراند و از مسؤولان نظارتی انتظار دارند این گونه موارد را به سرعت پیگیری کنند و حقیقت ماجرا برای همیشه مشخص شود تا دیگر در عرصه رسانه شاهد فعالیت افراد مجهول الهویه و سوء استفاده های احتمالی در بخش پراهمیت اصحاب رسانه که گوش و چشم مردم به شمار می روند نباشیم.
رسول مرادی فعال رسانه

نویسنده : رسول مرادی فعال رسانه ای کرمانشاه | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.