پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 6332
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ |
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه:

دانشکده تحصیلات تکمیلی پیام نور کرمانشاه افتتاح می شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از افتتاح دانشکده تحصیلات تکمیلی در 35 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن سعیدی پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، خبرنگاران را معلمان عرصه فرهنگ سازی خواند و اظهار داشت: دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در کرمانشاه در رشته های ارشد راه اندازی شده و تعدادی از رشته های انتخابی نیز در شهرستان ها است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با بیان اینکه مهرماه و همزمان با هفته دولت دانشکده تحصیلات تکمیلی در ۳۵ رشته در مقاطع کارشناسی و ارشد افتتاح خواهد شد، افزود: اکثر رشته های مربوط در شهرستان های جوانرود، پاوه، اسلام آبادغرب، کرمانشاه و… دایر است، همچنین گام های مهمی طی روزهای آتی در توسعه تحصیلات تکمیلی خواهیم برداشت.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از شرکت ها با سواستفاده از اسم دانشگاه پیام نور آگهی تبلیغاتی و مشاوره تحصیلی و تدریس صادر می کنند، گفت: طرح اطلاعح رسانی ما فقط از طریق سازمان سنجش و صدور اطلاعیه در بخش پیام نور برای جذب دانشجو است.

سعیدی پور با اشاره به اینکه از طریق کنکور سراسری دانشجو در دانشگاه پیام نور می پذیریم و افراد علاقمند به این مرکز آموزشی گرایش دارند، بیان کرد: تجربه ثابت کرده دانشجویانی که از طریق جذب فراگیر ثبت نام کنند انگیزه بیشتری برای ادامه تحصیل دارند.
وی با اشاره به اینکه همه داوطلبان می توانند با ارائه سوابق تحصیلی دیپلم کامل، متوسطه، پیش دانشگاهی در رشته های کارشناسی و بدون نیاز به کنکور ثبت نام کنند، ادامه داد: تا آخر شهریور مهلت برای جذب دانشجو داریم، همچنین رشته ای که علاقمند هستید انتخاب کنند و بعد از گذراندن ۱۲ واحد درسی دانشجو اختیارات تغییر رشته را دارد از سویی میانگین فارغ التحصیلی از ۶ الی ۷ ترم است.

وی با یادآوری اینکه شرط ورود به دانشگاه وزارت علوم داشتن دیپلم کامل نظام مهندسی قدیم یا مدارک پیش دانشگاهی و کاردانی است، تاکید کرد: قبولی در دوره های تحصیلات تکمیلی ارشد نیز از طریق آزمون سراسری است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا آخر شهریور ادامه دارد، بیان کرد: سازمان سنجش شرکت در یک الی چند رشته را و حتی تحصیل همزمان در چند شهرستان را مجاز دانسته است.

گفتنی است، اصحاب رسانه استان کرمانشاه در این نشست خبری به عنوان مطالبه درخواست راه اندازی رشته روزنامه نگاری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در این منطقه مطرح کردند.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.