پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 6299
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ |
نماینده مجلس شورای اسلامی:

تبیین فرهنگ دفاع مقدس با زبان ارزشمند هنر الزامی است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تبیین فرهنگ دفاع مقدس با زبان ارزشمند هنر ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه در دیدار با سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از روند فعالیت های این حوزه در زمینه چاپ و انتشار کُتب پایداری، تولیدات هنرهای تجسمی و غیره پرداخت.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه ضمن معرفی واحدهای مختلف هنری، از آمادگی کامل در راستای همکاری با سایر ارگان ها در زمینه تولید و ساخت مجموعه کتاب های پژوهشی و فرهنگی هنری، ساخت مجسمه و سردیس های مفاخر استان، تصحیح و جایگزینی اِلمان های شهری، دیوارنگاری شهری، ساخت پارک مشاهیر و غیره خبر داد.

این مسؤول یادآور شد: سینما پیروزی در زمان زلزله آسیب جدی دید و به ناچار به دلیل عدم خسران به همسایگان، مجبور به تخریب کامل این سینما شدیم.
آزادی افزود: سینما پیروزی غریب به دو سال است که از تخریب آن می گذرد ولی با وجود قول های مساعد از سوی مسئولین استان، اقدامی در این زمینه صورت نپذیرفته است.
سیدقاسم جاسمی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نهاد انقلابی قول مساعدت و همکاری مادی و معنوی در زمینه فراهم کردن بستر مناسب در راستای ساخت و تجهیز سینما پیروزی و همچنین برطرف کردن مشکلات مالی این حوزه را داد.
به گزارش شهر روشن، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عصر با حضور و بازدید از فرهنگسرا و ساختمان اداری حوزه هنری با ریاست، کارکنان و هنرمندان این حوزه دیدار و ارزش های اسلامی و انقلابی و نیز تاثیر هنرمندان در این خصوص را مهم ارزیابی کرد.
گفتنی است در این جلسه، هیات همراه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و ریاست حوزه هنری به تماشای تازه ترین تولید واحد هنرهای نمایشی این حوزه پرداختند و سپس از واحد حجم و مجسمه سازی و برخی از واحد های هنری بازدید کردند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.