پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 6281
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ |
مسؤول سازمان راهیان نور کرمانشاه خبر داد

بازسازی واقعه غدیرخم در ۸ شهرستان کرمانشاه

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: واقعه غدیرخم در هشت شهرستان‌ استان بازسازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، یونس عزیزی از بازسازی واقعه غدیرخم در هشت شهرستان این استان خبر داد و اظهار داشت: عصر امروز راس ساعت ۱۸ این واقعه در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، گیلان‌غرب، هرسین و کنگاور به نمایش در می‌آید.
مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: فردا صبح( مقارن با عید غدیرخم) راس ساعت ۹ این واقعه در شهرستان صحنه و عصر همان روز (ساعت ۱۸) در سنقرو کلیایی برگزار می‌شود.
وی محل برگزاری بازسازی واقعه غدیرخم در شهر کرمانشاه را در بلوار طاق‌بستان، جنب حوزه علمیه اعلام کرد و گفت: حضور در این مراسم برای عموم رایگان است.
عزیزی با اشاره به تاثیر زبان هنر در احیای وقایع مهم تاریخی دین مبین اسلام بر ذهن انسان، افزود: در این برنامه فرهنگی تلاش شده از تمامی توان نیروی انسانی، روحانی، کارشناسان و چهره‌های علمی و فرهنگی در سطح استان و شهرستان های برگزار کننده این مراسم، استفاده شود تا واقعه عظیم و تاریخی غدیر خم را به بهترین شکل ممکن برای بینندگان و شرکت‌کنندگان به معرض نمایش در بیاوریم.

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گسترش تبیین هویت دینی، شناساندن و معرفی سیره نبوی(ص) و ائمه معصوم(ع) به جامعه را از اهداف قابل ذکر این برنامه دانست و از خانواده‌ها خواست حتما به همراه فرزندانشان در این برنامه فرهنگی معنوی شرکت کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.