پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 6165
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ |
رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان:

هنرمندان اهل کار تیمی و اندیشه باشند

رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان گفت: هنرمندان باید اهل فکر و اندیشه باشند و کارهای هنری آنان در قالب تیم اجرایی شود تا بازدهی بهتری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، محمد حسینی امروز در دوره توانمندسازی مدیران کانون های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور که با حضور مدیران کانون های هنری استان در سالن جلسات مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار دارد بسیار منسجم کامل و مفید است.
رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان با تصریح بر اینکه هنرمندان و کارگردان ها باید اهل فکر و اندیشه باشند و کارهای هنری در قالب تیم اجرایی شود تا بازدهی بهتری داشته باشد، گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس کارهای هنری زیادی انجام نگرفت، اکنون با وجود انکامات باید هنرمندان مطالبه گر باشند و وظایف محوله را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه آزادی، استقلال، عزت، معنویت، اخوت، عقلانیت و عدالت مورد تاکید مقام معظم رهبری به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر است، افزود: بیت المال را باید در اختیار کسانی قرار داد که در مسیر انقلاب هستند و از آنان حمایت شود.
مدیرکل اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر ارتقای بینش فرهنگی و هنری، سیاسی و اجتماعی هنرمندان اشاره و تاکید کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری اگر می خواهیم هنر این وشور اعتلا پیدا کندباید به هنرمندان در طراز انقلاب تکیه کنیم.
انتهای پیام/ت

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.