پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 5936
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ |
معاون امور بهداشتی دانشگام علوم پزشکی کرمانشاه:

برنامه ریزی برای افزایش ازدواج بادوام در جامعه ضرورت دارد

معاون امور بهداشتی دانشگام علوم پزشکی استان کرمانشاه از لزوم برنامه ریزی برای افزایش ازدواج بادوام در جامعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا بعدازظهر امروز همایش استانی آموزشی توجیهی مربیان آموزشهای هنگام ازدواج (ویژه برنامه همکاری مشترک بین دستگاهی دانشگاه علوم پزشکی) که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در سال ۹۷ شاهد افزایش ازدواج و کاهش طلاق نسبت به سال های قبل از آن بوده ایم.
معاون امور بهداشتی دانشگام علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: هدف از این همایش این است که با مداخلات صورت گرفته شاهد افزایش ازدواج بادوام و بدون طلاق در جامعه باشیم.
وی تصریح کرد: بایستی از اشاعه ازدواج سفید در جامعه در میان جوانان به عنوان یک فرهنگ وارداتی و مخرب که با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما همخوانی ندارد جلوگیری کنیم.
شکیبا خاطرنشان کرد: عزم جدی در استان کرمانشاه و وزارتخانه وجود دارد تا با ارتباط بین بخشی در جهت کاهش طلاق و افزایش ازدواج توام با عقلانیت گام برداشته شود.

این مسؤول بیان کرد: آموزش ها باید در زمان ازدواج و همسو با خانواده ها صورت بگیرد و در کنار این آموزش ها از فروپاشی خانواده ها جلوگیری کنیم.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: فرزندآوری خانواده ها موجب تحکیم خانواده می شود و زن نباید در خانواده صرفا به عنوان همسر بلکه به عنوان مادر نیز دیده شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.