پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 5666
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ |
امروز؛

چهل و دومین مسابقات استانی قرآن کریم در کرمانشاه آغاز شد

چهل و دومین مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۷۸۱ شرکت‌کننده در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، چهل و دومین مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم صبح امروز با حضور جمعی از چهره های قرآنی و مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه آغاز به کار کرد.
حجت الاسلام محمد صالحی در مراسم خدمت به قرآن و جامعه قرآنی گل سرسبد کارهای اوقاف دانست و اظهار داشت: مسابقات قرآنی اوقاف در کشور نهادینه شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه افتخار وقتی برای یک چهره قرآنی کامل می‌شود که در مسابقات قرآنی شرکت کند، افزود: الحمدلله هیچ توع کمبود بودجه برای برگزاری مسابقات قرآنی نداریم.
وی گفت: برای آینده با برنامه ریزی هرچه بهتر در جهت آموزش و حفظ قرآن گام بر خواهیم داشت تا رتبه نخست کشور در این راستا را به خود اختصاص دهیم.
این مسوول التزام اهمیت به بحث آموزش مبانی قرآن را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به این مهم توجه داشته باشیم تا روز به روز موفقیت جامعه قرآنی در استان را مشاهده کنیم.
صالحی با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: از تعداد پنج هزار نفر شرکت کننده در مرحله شهرستانی قریب ۷۸۱ نفر به مرحله استانی راه یافتند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه در نهایت افراد برتر به مرحله کشوری اعزام خواهند شد، اظهار داشت: تلاش داریم شاهد کسب رتبه نخست کشور توسط جامعه قرآنی استان کرمانشاه باشیم و این امتیاز را به دست آوریم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.