پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 5561
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, شعر و ادبیات, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ |
دبیرانجمن ادبی رضوی کرمانشاه

جشنواره شعر ملکوت هشتم در کرمانشاه برگزار می شود

دبیرانجمن ادبی رضوی کرمانشاه از برگزاری جشنواره شعر ملکوت هشتم و جشن بزرگ میلاد امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور خدام رضوی در کرمانشاه خبر داد

محمد مسلم مقدسی امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه از برگزاری جشنواره شعر ملکوت هشتم در کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت خبر داد.
دبیر انجمن ادبی رضوی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جشنواره شعر ملکوت هشتم و جشن بزرگ امام مهربانی هاهمزمان با ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت با حضور خدام حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی در شهر کرمانشاه برگزار می شود.
مدیرکانون بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جشن های بین المللی کاروان زیرسایه خورشید با همکاری آستان قدس رضوی هرساله در سراسر کشور برگزار می شود، بیان کرد: شاعران و هنرمندان در ایام دهه کرامت ارادت خود را با سرایش آثار مذهبی و ارزشی به اهل بیت عصمت و طهارت نشان می دهند و در این جشن ها حضور چشمگیری دارند.
این شاعر و مداح اهل بیت(ع) استان کرمانشاه به حضور شاعر میهمان مهدی رحیمی از قم در استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: هنرمندان استان به ویژه شاعران، مداحان و هیات مذهبی کرمانشاه مورخ جمعه ۲۱ تیرماه در این جشنواره رضوی حضور خواهند یافت و با همه توان در امر تروج فرهنگ رضوی و بصریت افزایی حضرت شمس الشموس(ع) اهتمام لازم را خوهند داشت.

این مسوول یادآور شد: جشنواره شعر ملکوت هشتم و جشن بزرگ ولادت باسعادت امام مهربانی حضرت ثامن الحجج(ع) جمعه ساعت ۶ عصر و در مکان تکیه بیگلربیگی واقع در خیابان جلوخان، روبه روی مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.
دبیرکانون ادبی رضوی استان کرمانشاه از همه علاقمندان به ویژه شاعران اهل بیت(ع) برای شرکت و حضور در جشنواره ملکوت هشتم به مناسبت ولادت حضرت انیس النفوس(ع) با حضور خدام حامل پرچم رضوی در کرمانشاه دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.