پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 5512
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۲۵ |
خادم و مبلغ آستان قدس رضوی:

امنیت و خدمات نیروی انتظامی کرمانشاه قابل تقدیر است

خادم و مبلغ رضوی کاروان بین المللی زیرسایه خورشید گفت: ارتقای امنیت و خدمات رسانی نیروهای انتظامی استان کرمانشاه شایسته تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در مراسم دیدار و بازدید خادمان حامل پرچم مطهر رضوی در کاروان بین المللی زیرسایه خورشید در کرمانشاه به مناسبت دهه کرامت، با اشاره به خصوصیات معرفتی حضرت علی ابن موسی الرضا در راستای انس با اهل بیت(ع)، اظهار داشت: انس با قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت برکات بسیاری در زندگی دنیوی و اخروی ما خواهد داشت.

رئیس عقیدتی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این ثروت و سرمایه معنوی باید در نسل های آینده حفظ شود، یادآور شد: اعتقاد به امامت ۱۲ امامی در زمان امت بعد پیامبر(ص) همواره مورد تاکید و سفارش فراوان قرار دارد و اعتقاد و ارادت به امام هشتم بیانگر شیعه اثنی عشری است.
وی با بیان لزوم توسل به ائمه اطهار و نیز زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر قم مقدس که ثواب معنوی آن معادل زیارت امام رضا در مشهد مقدس است عنوان کرد امیدواریم بتوانیم زیارت با معرفت و قرار دادن شیوه زندگی آنان را سرخط زندگی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام طالب هدایت خادم مبلغ رضوی کاروان جشن های بین المللی زیرسایه خورشید در این مراسم، اظهار داشت: خداوند نعمت های بسیاری را به ما ارزانی داشته و دو نعمت آنان یعنی سلامتی و امنیت در جامعه پوشیده است، اظهار داشت مردم کمتر قدر آن را می دانند و این نعمت در جامعه پوشیده است.

این مسوول به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در زمینه کاهش، قاچاق ارتقای امنیت و… نیز اشاره کرد و گفت: این خدمات نیروی انتطامی در مناطق مرزی استان کرمانشاه جای تقدیر دارد.
گفتنی است، در این مراسم اجرای مداحی، اهدای تبریکی و زیارت پرچم مطهر رضوی انجام پذیرفت.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.