پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 512
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ |

آیین افتتاح پایگاه خبری شهر روشن و تجلیل از عوامل اجرایی در کرمانشاه برگزار شد

آیین افتتاح رسمی و رونمایی از پایگاه خبری شهر روشن به همراه تجلیل از عوامل فرهیخته و اجرایی این مجموعه فرهنگی در کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، صبح امروز چهارشنبه هشت اسفندماه سال جاری، همزمان با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) آیین افتتاح رسمی پایگاه خبری شهر روشن و مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و همکاران گرامی این مجموعه خبری و فرهنگی با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن جلسات حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، پایگاه خبری شهر روشن استان کرمانشاه از امروز به صورت آنلاین و برخط در پوشش اخبار و رویدادهای مهم و محلی استان با تلاش و جدیت هرچه بیشتر و در راستای امر اطلاع رسانی و مطالبه گری فعالیت دارد.
این پایگاه خبری در اوایل راه و همزمان با دهه کرامت امسال به صورت نشریه(دوهفته نامه) آغاز به کار کرد و در پنج شماره به صورت منظم اقدام به چاپ داشته است، همچنین در مدت فوق براساس آیین و مقررات وزرات فرهنگ و ارشاداسلامی در راستای اطلاع رسانی موثق و مستند خدمت رسانی لازم را با پیش بینی و اجرای بخش های متنوع فرهنگی، اجتماعی و… به منظور آگاهی بخشی جامعه به عمل آورده است.

ادامه راه طبق نظر و تصمیم هیات شورای سردبیری و عوامل اجرای این مجموعه با تحولاتی همراه شد و تصمیم بر آن شد که به صورت آنلاین و همپای خبرگزاری های استان اخبار مربوطه برای آگاهی و اطلاع رسانی بیشتر به شیوه برخط پوشش داده شود و در این مسیر با بهره مندی از ارشاد، مساعدت و راهنمایی فرهیختگان استان این امر تحقق یافت.
همکاران رسانه ای و عوامل اجرایی بسیاری در این راستا برای ادامه خدمت گذاری به مردم فهیم و شهیدپرور استان کرمانشاه از طریق پایگاه پایگاه خبری شهر روشن همفکری و همراهی بسیاری به عمل آوردند که از جمله می توان به اداره کل ارشاد اسلامی کشور، اداره کل حوزه هنری استان کرمانشاه، سازمان های فرهنگی و هنری از جمله سازمان بسیج هنرمندان و سازمان بسیج دانشجویی استان و… اشاره داشت.

مدیران ارگان های فرهنگی، خبرنگاران انقلابی به ویژه طراحان گرافیست، عکاسان و… از مجموعه اصحاب رسانه استان در این مدت با دلسوزی و همگرایی خلاقانه و صمیمانه خویش توانستند آستین همت را بالا بزنند و هریک به سهم خود با این مجموعه با هدف کمک رسانی به آگاهی بخشی جامعه همکاری کنند که از جمله این عزیزان می توان به حمیدرضا فتاحی، سیدمحمدموسوی، سعیدمهدی پور، فردین کبودی، جعفر جعفری، فاطمه سلیمی، حامد وزیری، الهام دودمان تیپی، حدیث جمشیدی، رسول نادری، مهدی حشمتی و… اشاره کرد که هریک به نحوی سهم بزرگی داشتند و همچنان همکاری و مساعدت لازم را با مجموعه پایگاه خبری شهر روشن استان کرمانشاه دارند.

شهر روشن افتخار دارد که با مشورت، همکاری و دلگرمی فرهیختگان وبزرگواران پیشکسوت استان همچون آقایان سیروس عزیزی و هرمز فوائدی فر در عرصه چاپ و از سوی چاپخانه آزادگان و لیتوگرافی حافظ بتواند فعالیت خود را آغاز کند و در این مدت آثار خوبی را به یادگار بگذارد.
برگزاری این مراسم با هدف تجلیل از همکاران محترم اصحاب رسانه استان انجام پذیرفت که در طول فعالیت حق بسیاری بر گردن این مجموعه دارند و هریک با ایده های جدید و سازنده نقش موثری را ایفا کردند.

آیین تجلیل و رونمایی فوق با حضور نمایندگانی از ادارات استان کرمانشاه به ویژه حوزه هنری (آقای صابر سروش و آقای عزتی)، سازمان بسیج هنرمندان(آقای سهرابی به عنوان جانشین آقای همایون زین الدین)، سازمان بسیج دانشجویی(آقای امجدیان به عنوان جانشین آقای صلاح الدین قره تپه مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان) در فضایی صمیمی و فرهنگی برگزار شد.

فاطمه زهرا تکلف پور مدیرمسئول پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه در این مراسم با اشاره به لزوم آگاهی رسانی و خدمت شایسته در حوزه های فرهنگی و اجتماعی استان، اظهار داشت: استان کرمانشاه از پتانسیل و ظرفیت های بسیاری در عرصه های گوناگون اجتماعی بهره مند است و جوانان باید در امر کارآفرینی و اشتغالزایی همه تلاش خویش را به کار بگیرند و بتوانند در معرفی این استعداد و امکانات به کشور برنامه ریزی جامع و اساسی را در دستور کار قرار دهند.
امجدیان جانشین مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در این مراسم، افزود: امروزه اصحاب رسانه به ویژه بانوان استان در زمره فعالان حوزه رسانه به عنوان پیامبران آگاهی بخشی در جامعه فعالیت می کنند، کار دشواری دارند و وظیفه خطیری به عهده گرفته اند که باید ضمن رعایت صداقت و امانتداری بتوانند آگاهی نامه باشند و در فرهنگسازی جامعه و کشور موثر واقع شوند.


صابرسروش روابط عمومی حوزه هنری استان کرمانشاه در این مراسم، بیان کرد: در امر اطلاع رسانی باید با آگاهی لازم گام برداشت، از طرفی تجربه ثابت کرده که کیفیت کار اصلی را انجام می دهد، همچنین مجموعه رسانه به عنوان بازوان توانمندی هستند که می توانند اثر گذار باشند.

گفتنی است، عوامل اجرایی و فرهیخته پایگاه خبری شهر روشن استان کرمانشاه در این آیین افتتاح با حضور جمعی از مسئولان استانی و فرهنگی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند، همچنین رونمایی از سایت خبری شهر روشن در این مراسم انجام پذیرفت.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.