پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 5054
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ |
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد

لزوم ساماندهی اجاره‌بها و قیمت‌گذاری کارشناسی در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تاکید کارگروه ساماندهی اجاره‌بها بر قیمت‌گذاری کارشناسی و عادلانه اجاره و رهن در استان خبر داد.

داریوش جودکی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: کارگروه ساماندهی اجاره‌بها در استان تشکیل و تصمیمات موثری اتخاذ شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه طی کارگروه فوق با محوریت حمایت از مستاجران، بر قیمت گذاری کارشناسی شده و عادلانه توسط بنگاه ها تاکید شده است، افزود: مقرر شد با ارسال نامه ای از طریق استاندار از مقامات کشوری درخواست همکاری و کمک کنیم.
جودکی با بیان اینکه مسوولان استانی و کشوری در پی راه چاره ای برای کنترل اوضاع مسکن و اجاره بها هستند، تصریح کرد: برخی از مالکان نیز به حمایت از مستاجرین پرداخته‌اند، که قابل تقدیر است.
این مسوول از تشکیل کمپین حمایت از مستاجرین در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: راه اندازی این کمپین می تواند در حمایت از مستاجران مدثر واقع شود، همچنین به منظور کنترل بازار مسکن و حمایت همگانی از این قشر گام های مثبتی برداشته شده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.