پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 490
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۳۷ |
رئیس ستاد اقامه نماز کشور:

بشر با تدبر در قرآن به رستگاری می‌رسد

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: اینکه بگوئیم همه مشکلات اقتصادی کشور به تحریم برمی‌گردد اشتباه است، حرص، طمع و اخلاق خودمان نیز در این راستا مشکل‌ساز شده، البته نباید مدیریت برخی از مسؤولان را بی‌تاثیر دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محسن قرائتی روز گذشته در مراسمی که ‌به‌مناسبت هفته گرامیداشت تربیت اسلامی و امور تربیتی در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد با تاکید بر موضوع تدبر در قرآن، اظهار داشت: بشر با تدبر در قرآن به رستگاری می‌رسد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تربیت اسلامی فرزندان را در گرو آموختن آموزه‌ها قرآن دانست و از والدین خواست برای تربیت فرزندانشان به سراغ قرآن بروند، چرا که در قرآن همه چیز از زمان تولد تا آخرت انسان آموزش داده شده است.

وی بیکاری را یکی از بارزترین مشکلات کشور دانسته و ریشه این مشکل عمده را در عدم مهارت‌آموزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی توصیف کرد و افزود: نظام آموزش عالی و مسؤولان امر ترتیبی برنامه‌ای جامع در خصوص مهارت‌آموزی فارغ‌التحصیلان داشته باشند تا بعد از پایان تحصیل تنها منتظر استخدام نمانند، چرا که این تصور که همه جوانان و فارغ‌التحصیلان استخدام شوند و پشت‌میز بنشینند، اشتباه است.

*با گران شدن گوشت دست از دین نمی‌کشیم

قرائتی گریزی هم به مشکلات اقتصادی کشور داشت و گفت: اینکه بگوئیم همه مشکلات اقتصادی امروز کشور به تحریم برمی‌گردد اشتباه است، حرص، طمع و اخلاق خودمان نیز در این راستا مشکل‌ساز شده، البته نباید مدیریت نامناسب برخی از مسؤولان را بی‌تاثیر دانست.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه ملت ایران با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و گران شدن مرغ و گوشت دست از اسلام برنمی‌دارند، افزود: دشمن هر بار با مکر و حیله جدید با ترفندهای مختلف می‌خواهد ما دست از دین بکشیم، آیا مگر حضرت زینب(س) ظهر عاشورا با تحمل آن همه سختها دست از اسلام برداشت، حال با توجه به اینکه ما تنها کشوری هستیم که با تحمل مشکلات زیاد مقابل آمریکا ایستاده‌ایم و اجازه دخالت در امور مللکت را از آن‌ها گرفته‌ایم، پس تحمل سختی و مشکلات ارزش دارد و همچنان پای اسلام ایستاده‌ایم.

قرائتی به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اشاره و بیان کرد: ۴۰ سال است ما هر کاری را انجام می‌دهیم دشمن را عصبانی‌تر می‌کنیم، ما به دشمن اجازه دخالت نمی‌دهیم، دشمنی که رئیس‌جمهور جابه‌جا می‌کند در جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند کدخدای روستایی را جابه‌جا کند.

انتهای پیام/ت

| منبع خبر : فارس
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.