پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 4880
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ |
رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه خبر داد

دستگیری ۲ عامل تیراندازی در فدک و میدان آزادی کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری 2 عامل تیراندازی در شهر کرمانشاه که منجر به مصدومیت یکی از شهروندان شده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس انتظامی استان، علی اکبر جاویدان” امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران پلیس کنگاور مبنی بر اینکه ۲ دستگاه خودروی حامل بار قاچاق قصد ورود به شهرستان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی استان از کشف محموله قاچاق شامل گندم و سیگار در کنگاور به ارزش ۳ میلیارد ریال و با تلاش ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
وی عنوان کرد: ماموران پلیس که حکم قضائی برای توقیف این ۲ خودرو که یکی کامیون و دیگری سمند بود را داشتند پس از مشاهده، بلافاصله نسبت توقیف این ۲ خودرو اقدام کردند.
جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از کامیون ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم گندم و در بازرسی از خودرو سمند نیز ۲۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش گندم و سیگارهای قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۳ میلیارد ریال عنوان کرد.
وی از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
این مقام انتظامی در استان کرمانشاه، مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه در سال جاری برشمرد.

کشف ۵ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۵ فقره سرقت و دستگیری ۳ سارق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهر کرمانشاه ماموران کلانتری ۱۷ بعثت، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران کلانتری پس از انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی یک باند سه نفره شده و پس از کسب مجوز قضائی نسبت به دستگیری آن ها اقدام شد.
این مسوول خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۵ فقره سرقت شامل ۳ فقره اماکن خصوصی، یک فقره منزل و یک فقره از اماکن دولتی اعتراف کردند.

دستگیری عامل تیر اندازی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از شناسایی و دستگیری یکی از عوامل تیر اندازی در شهرک فدک نیز خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیر اندازی، ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه به سرعت وارد عمل شدند.
وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که تیراندازی به علت اختلافات خانوادگی بوده و طی آن سه نفر از عوامل دخیل در تیراندازی پس از تخریب شیشه های ساختمان متواری شده اند.
این مسوول تصریح کرد: ماموران کلانتری در ادامه و با انجام تحقیقات فراوان موفق به شناسایی یکی از عوامل مرتبط با تیراندازی شده و او را پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

سارقان مزارع کشاورزی اسلام آبادغرب در دام پلیس

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری ۲ سارق حرفه ای مزارع کشاورزی این شهرستان و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد.
سلیم سلیمی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی اسلام آبادغرب، ماموران تجسس کلانتری ۱۱ رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.
سلیمی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از معرفی هردو متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری ۱۸ خرده فروش و معتاد متجاهر در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری ۱۸ خرده فروش و معتاد متجاهر در این شهرستان و در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد.
همتعلی شکری اظهار داشت: این طرح در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر شهرستان اجرا شد.
وی ادامه داد: خرده فروشان دستگیر شده به دستگاه قضائی و معتادان متجاهر نیز به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
این مسوول گفت: اجرای چنین طرح هایی با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود.

دستگیری عامل تیراندازی در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری عامل تیراندازی در شهر کرمانشاه که منجر به مصدومیت یکی از شهروندان شده بود، خبر داد.
حسن حیدری اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر یک فقره تیراندازی حوالی میدان آزادی کرمانشاه که باعث مصدومیت یکی از شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تلاش های ماموران و انجام اقدامات فنی، عامل تیراندازی که یکی از اراذل و اوباش سابقه دار است شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.
حیدری تصریح کرد: متهم در بازجویی ها به جرم خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.