پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 4761
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

انجام تکلیف مهمترین راهبرد همه مسؤول نظام باشد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید ادای تکلیف و انجام وظیفه مهمترین راهبرد همه مسؤول این نظام و هرکسی که میزی در اختیار دارد باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حضرت آیت الله “مصطفی علما ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) از ابتدای شروع مبارزات خود اعلام کرد که وظیفه ما ادای تکلیف است و این ایدئولوژی را در تشکیل نظام و همچنین نوع حکومت داری نیز در نظر داشتند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب همواره می فرمودند وظیفه ما انجام تکلیف است و نتیجه را خداوند مشخص می کند، حتی در دفاع مقدس نیز فرمودند ما به انجام تکلیف می پردازیم و شکست و پیروزی دست خداوند است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: همه مسؤولان باید بدانند که مسؤولیت های آن ها موقت است و در زمان تصدی خود باید نهایت تلاش را برای انجام تکلیف خود به کار بگیرند و از این پست و مقام به نفع سعادت خود استفاده کنند.
وی از زحمات حجت الاسلام جواد کرمی تقدیر کرد و گفت: حجت الاسلام کرمی در دوره تصدی خود خدمات بسیاری به این مجموعه داشت و نهایت تلاش خود را نیز انجام داد.
گفتنی است، طی این نشست حجت الاسلام “حجت الله فاضلی” به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه معرفی شد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.