پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 4634
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ |
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب مطرح کرد

توقیف ۳۹ وسیله نقلیه متخلف در اسلام آبادغرب/ بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر در صحنه کشف شد

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از توقیف ۳۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سلیم سلیمی از توقیف ۳۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس طی یک هفته اخیر خبر داد.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب اظهار داشت: از مجموع وسایل نقلیه توقیف شده ۲۴ دستگاه آن موتورسیکلت و ۱۵ دستگاه نیز خودرو بوده است.
وی ادامه داد: ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی، نداشتن پلاک، حرکات نمایشی ، دودی بودن شیشه بیش از استاندارد تعریف شده و رانندگی بدون گواهینامه مهمترین تخلفات صورت گرفته بوده است.
سلیمی افزود: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان اسلام آبادغرب اجرا شده و تا آخر سال نیز ادامه دارد.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب رضایتمندی شهروندان را مهمترین هدف پلیس عنوان و از همکاری مردم با ماموران نیز قدردانی کرد.

دستگیری سارق حرفه ای با ۱۴ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای قطعات و وسایل داخل خودرو و اعتراف وی به ۱۴ فقره سرقت خبر داد.
حسین براری اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو ماموران کلانتری ۱۷ بعثت شناسایی عامل یا عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران کلانتری با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
این مسوول تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت شامل ۸ فقره قطعات و محتویات خودرو، ۳ فقره منزل، ۲ فقره اماکن خصوصی و یک فقره سایر سرقت ها اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص، از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی ضامن امنیت جامعه است

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه، همکاری و تعامل با دستگاه قضایی را ضامن امنیت مردم و جامعه دانست.
حیدر حق جویان” در جلسه آگاهسازی با مسوولان قضایی نیرو های مسلح ضمن تقدیر از همکاری و همراهی دستگاه قضایی با کارکنان انتظامی شهرستان در پیشبرد ماموریت ها و حمایت بی دریغ ایشان، از آمادگی صد در صدی کارکنان انتظامی شهرستان جهت برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان و ارائه خدمات به مردم خبر داد.
وی یادآوری کرد: همه ما و همکاران ما، مجموعه سازمان قضایی را به عنوان پشتوانه و حمایت کننده ناجا در اجرای ماموریت ها می دانیم و همین موضوع باعث شده است با درک شرایط شهرستان بسیاری از پرونده های قضایی با اجرای حق و عدالت خاتمه خواهد یافت.
حق جویان گفت: ما در چارچوب قانون باید حرکت کنیم و اگر جرمی هم واقع شود خواست ما این است که عدالت اجرا شود و مطمئن هستیم که رسیدگی ها واقعا دلسوزانه است.
فرمانده انتظامی پاوه با بیان اینکه همیشه درخواست ما از کارکنان رعایت قانون و اخلاق در اجرای ماموریت ها بوده، عنوان کرد: فلسفه سازمان قضایی نیروهای مسلح حفظ شان و منزلت کارکنان نیروهای مسلح بوده است.
وی ادامه داد: اگر از طرف کسی تخلفی صورت می پذیرد همه باید به دلیل اینکه قانون حکم می کند در چارچوب قانون حرکت کنیم و این خواسته مشترک پلیس و سازمان قضایی است.
حق جویان با اشاره به اینکه در موازات احکام قضایی در سازمان نیروی انتظامی هم کمیسیون هایی برگزار و به موضوع مختلف رسیدگی می شود، گفت: رعایت قانون، اخلاق و مردم داری در اجرای ماموریت ها پشتوانه پلیس و مراجع قضایی محسوب خواهد شد.
براساس این گزارش، در دیدار مذکور امیر سام نژاد بیان داشت: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و اقتدار در کشور است پس می طلبد کارکنان این نیرو پاک و سالم بمانند.
رئیس شعبه دوم سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان کرمانشاه با اشاره به بیانات حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح قلعه مستحکم ملت است، افزود: ما باید مواظب باشیم که کوچکترین خدشه ای به این نیروها وارد نشود.
وی با بیان اینکه با مجازات به تنهایی جلوی جرم گرفته نمی شود گفت: اولویت سازمان قضایی پیشگیری از جرم است.
این مقام قضائی تصریح کرد: عدم آگاهی از قوانین و مقررات یکی از عوامل ارتکاب جرم در نیروهای مسلح است، لذا آشنایی کارکنان نیروهای مسلح با قوانین قطعا در کاهش وقوع جرایم تاثیر چشم گیری خواهد داشت.
وی تصریح کرد: ما در سازمان قضایی اهداف کاربردی در ارتباط با نیروهای مسلح داریم، که از مهمترین این هدف ها تحکیم موقعیت و جایگاه فرماندهی، حفظ اقتدار، شان و منزلت نیروهای مسلح، تحکیم مبانی نظم و انضباط و پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح است.
سام نژاد خاطرنشان کرد: سازمان قضایی ضمن رعایت شان و اسرار نیروهای مسلح با قاطعیت کامل با هرگونه جرمی برخورد قانونی می کند.

۴۰ راس دام قاچاق در هرسین کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۴۰ راس دام قاچاق به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال کشف شد.
همتعلی شکری اظهار داشت: ماموران انتظامی هرسین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ایسوزو که حامل تعداد زیادی دام بود مشکوک شده و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، ۴۰ راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۷۵۰ میلیون ریال می رسد، کشف شد.
شکری از توقیف کامیون حامل دام قاچاق و دستگیری راننده آن خبر داد و گفت: این فرد جهت صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۸ خرده فروش مواد مخدر در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از دستگیری ۸ خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان خبر داد.
هوشنگ مبارکی اظهار داشت: در این طرح که طی ۴۸ ساعت اخیر در شهرستان اجرایی شد بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف شد.
وی ادامه داد: خرده فروشان دستگیر شده نیز جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.
مبارکی تصریح کرد: اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر یکی از برنامه هایی است، که به صورت مستمر در شهرستان جوانرود اجرایی خواهد شد.

کشف بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر در صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از کشف بیش از ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و مقداری شربت و قرص روانگردان در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
بهروز فخری” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی صحنه مبنی بر فعالیت شخصی در کار توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران نیز پس از شناسایی قاچاقچی مواد مخدر و مخفیگاه وی، مجوز قضائی را اخذ و در عملیاتی غافلگرانه نسبت به دستگیری او اقدام کردند.
فخری تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۵ کیلو و ۶۰ گرم تریاک به همراه ۱۱۷ گرم شیره تریاک کشف شد.
رئیس پلیس صحنه یادآوری کرد: در این بازرسی همچنین یک هزار و ۷۵۰ سی سی شربت و ۵۹۰ عدد قرص متادون کشف شد.
این مسوول از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.