پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 4619
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

میزان احترام مردم به نیروی انتظامی روزافزون است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مردم نیروی انتظامی را از خود می دانند و میزان احترام آن ها به این نهاد انقلابی و مردمی روز افزون است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی از ارکان اصلی جامعه است که بسیاری از امورات کشور زیر سایه این نهاد قابل ادامه است و به همین دلیل مردم نیز احترام فراوانی برای نیروی انتظامی قائل هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: فعالیت های نیروی انتظامی بسیار مشکل و حساس است اما همه باید به فرمایش امام خمینی (ره) به فکر انجام وظیفه باشند و قطعاً چنین روحیه ای خود به خود همه چیز را درست خواهد کرد.
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی هم در این نشست، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز روز به روز بر میزان حرفه ای گری فعالیت هایش و همچنین روحیه انقلابی خود افزوده است و این روند ادامه دارد.
وی افزود: در چند سال اخیر با وجود همه مشکلات پیش آمده همچون کمبود شدید اعتبارات نیروی انتظامی نه تنها روکدی در فعالیت های خود نداشته است، بلکه امروز نیروی انتظامی پویاتر و مقتدر تر از گذشته است و این به دلیل وجود روحیه انقلابی گری در این نهاد است.

سردار اشتری بیان داشت: برنامه های مدونی در نیروی انتظامی برای تقویت تخصص و تدین افراد اجرا شده و در حال اجراست که بتواند میزان آسیب های پرسنل را در مواجه با مشکلات مختلف بالا ببرد که بحمدالله امروز نیروی انتظامی دارای نیروهای متخصص و مومن انقلابی فراوانی است که روز به روز نیز افزوده می شود.
وی عنوان کرد: مردم و مقام معظم رهبری از فعالیت های این نهاد خصوصاً در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر اظهار رضایت کرده اند که عمده انرژی و پتانسیل برای فعالیت پرسنل نیروی انتظامی نیز از همین رضایت مردم و مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.