پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 4559
  پرینتخانه » اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ |
رئیس حوزه هنری کرمانشاه:

نمایش "پنج شنبه سوری" به اکران عمومی می رود

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از اکران عمومی نمایش "پنج شنبه سوری" خبر داد.

افشین آزادی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه با بیان اینکه نمایش پنج شنبه سوری جدیدترین اثر تولید شده در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کرمانشاه، است، اظهار داشت: این نمایش به اجرای عمومی خواهد رسید.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه ادامه داد: این اثر که در اختتامیه  نخستین مسابقه استانی نمایشنامه نویسی پایداران که در سوم اردیبهشت ماه برگزار شده است.
وی تصریح کرد: اثر مذکور به نویسندگی و کارگردانی آرش منصوری است، که از ۲۶ لغایت ۲۹ خردادماه سالجاری در شهرهای اسلام آباد غرب و حمیل به روی صحنه خواهد رفت.
آزادی با یادآوری به اینکه داستان نمایش به حوادث بمباران پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه، در ایام جنگ تحمیلی می پردازد، گفت: متن این اثر نمایشی اقتباسی از کتاب پناهگاه بی پناه (خاطرات بازماندگان بمباران هوایی پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه) از انتشارات سوره مهر حوزه هنری است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایش قباد دارابی، ثریا رضایی، سعید میرزایی، حسین قنبری راد، علی حسن نوری، مجید احمدی، نسرین احمدی، شیما کاظمی و امیر بهادر صحرایی به ایفای نقش می پردازند، افزود: از عوامل اجرایی این نمایش می توان به سید مجتبی رضا بیگی به عنوان مشاور کارگردان، ثریا رضایی دستیار کارگردان، آرش منصوری طراح صحنه، معصومه بساطی طراح لباس، عبدالرضا غلامی موسیقی، نسرین احمدی مدیر صحنه و مهسا جمالی به عنوان منشی صحنه اشاره کرد.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه عنوان کرد: “پنجشنبه سوری” به عنوان نمایشنامه برگزیده از طرف هیئت محترم داوران انتخاب و پس از اتمام مراحل تمرین، در روزهای پیش رو در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.