پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 4519
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ |
امام جمعه اسلام آبادغرب:

ترامپ را شایسته پاسخ نمی دانیم/ لزوم رفع تظلم داخلی در جنگ اقتصادی

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی براینکه ترامپ را شایسته پاسخ نمی دانیم، گفت: رفع تظلم و بی عدالتی داخلی از سوی مسلمانان در جنگ اقتصادی جامعه ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد طه مهری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اسلام آبادغرب که با حضور مردم مومن و انقلابی این شهرستان برگزار شد، با دعوت همگان به تقوی الهی، اظهار داشت: رعایت اعدالت و انصاف در بین مسلمانان به ویژه به دلیل اوضاع اقتصادی کشور ضروری است.
امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه برخی از صاحبخانه ها انصاف و عدالت را رعایت نمی کنند، گفت: کجای اسلام و مسلمانی در جایی که مومنان کمک احتیاج دارند، عنوان شده که ظلم کنند و دل برای هم نوع خود نسوزانیم.
این مسوول تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که شخص ترامپ را شایسته پاسخ به او نمی دانم و پاسخی به او نداده و نخواهم داد، لذا این امر نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است.
مهری با بیان اینکه دیدار مقام معظم رهبری و نخست وزیر ژاپن خوشحال کننده بود، افزود: ما در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، و چون دشمن می داند با قدرت نظامی نمی توانند کاری کنند به شدت از طریق اقتصاد اقدام می کنند.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس که می دانند گرانی مسکن است، پس چرا کاری برای مردم نمی کنند، می بایست قانون، دولت و دستگاه های اجرایی را مکلف کنید.
امام جمعه اسلام آبادغرب اظهار داشت: اقدامات انجام شده در تقسیم بندی مناطق شهر آن هم با تلاش های فرمانداری، دادستانی، شهرداری کار بسیار خوبی است که باید با بازرسی و نظارت و عملیاتی شدن ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/ت/م

نویسنده : میرزایی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.