پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 4512
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/ باند زورگیری با شلیک پلیس متوقف شد

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری اعضای یک باند 5 نفره زورگیری خبر داد و گفت: 7 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حسین براری امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری که طی آن سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید قصد زورگیری و سرقت یک دستگاه خودروی دیگر را داشته اند، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، فردی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که ۵ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید با تهدید اسلحه قصد سرقت خودروی وی را داشته اند که پس از مقاومت در برابر آن ها و اطلاع به پلیس از صحنه متواری شده اند.
این مسوول گفت: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس حین گشتزنی موفق به شناسایی خودروی پراید افراد زورگیر شدند و سارقان نیز با مشاهده ماموران ضمن بی توجهی به اخطارهای ایست پلیس به سرعت اقدام به فرار کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآور شد: در این تعقیب و گریز ماموران با استفاده از قانون به کار گیری سلاح و شلیک سه تیر هوایی و ۲ تیر به لاستیک خودروی افراد زورگیر موفق به توقیف آن شدند.
وی گفت: خودروی متعلق به سارقان زورگیر در حوالی پل ولایت متوقف و ماموران با کمک ۲ گشت دیگر پلیس، هر پنج سرنشین پراید را دستگیر کردند.
این مسوول همچنین با اشاره به زخمی شدن یکی از سارقان و انتقال او به بیمارستان، از ادامه تحقیقات از ۴ زورگیر دیگر خبر داد و گفت: همزمان با این تحقیقات تاکنون ۳ شهروند با مراجعه به کلانتری شکایت خود را از این باند که قصد سرقت خودروهای آنان را نیز داشته اند، اعلام کردند.
براری گفت: پلیس برای تامین امنیت شهر و برخورد با سارقان و زورگیران قاطعانه عمل کرده و تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به چنین اراذلی را نمی دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: اعضای یک باند ۵ نفره زورگیری ساعات ابتدایی بامداد امروز (پنجشنبه) در پی تعقیب و گریزی کوتاه مدت با شلیک پلیس متوقف و همگی دستگیر شدند.

کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف حدود ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه عملیات جداگانه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
براری اظهار داشت: در ماموریت نخست ماموران کلانتری۱۱ پس از اطلاع از اینکه مبنی بر اینکه شخصی اقدام به توزیع مواد مخدر در پارکینگ شهرداری می کند رسیدگی به موضوع راا در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران کلانتری پس از اخذ مجوز قضائی از منزل متهم بازرسی و حدود ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک به همراه ۱۰ حقه وافور و سه دستگاه تزاروی مخصوص وزن مواد مخدر کشف کردند.
این مسوول ادامه داد: در ماموریت دوم ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه در پلیس راه قزانچی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با سه نفر سرنشین مشکوک و در بازرسی از آن ۴کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر از نوع گل به همراه دو حقه پایپ کشف شد.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: ماموران پاسگاه ترمینال نیز در عملیاتی دیگر حین گشت زنی و بازدید از انباری یکی از تعاونی ها مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در داخل جعبه نان برنجی جاسازی شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در جریان این ماموریت ها چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

باند سارقان احشام در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری اعضای یک باند سه نفره سارقان احشام با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
براری اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای کرمانشاه ماموران پاسگاه قزانچی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که ۱۰ راس احشام به سرقت رفته است، لذا کشف آن ها و دستگیری سارقان به سرقت در دستور کار قرار گرفت.
این مسوول ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات و شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی سه سارق از اهالی همان روستا شده و پس از اخذ مجوز قضائی نسبت به دستگیری آن ها اقدام شد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۲ فقره سرقت شامل دزدیدن ۱۵ راس دام اعتراف کردند.
این مسوول از معرفی هر سه سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.