پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 4370
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ |
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه مطرح کرد

سامد پلی برای تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردم کرمانشاه

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: در سامانه دولت هر روز یکی از مدیران پاسخگو مشکلات و مطالبات مردم خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین عبداله عزیزی در همایش آموزش اجرای پایلوت سامانه ۱۱۱ که با حضور بازرسین نهاد ریاست جمهوری و دستگاه‌های اجرایی که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خدمت گذاری به مردم نعمتی است که باید قدر دانسته شود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در سامانه دولت هر روز یکی از مدیران پاسخگو مشکلات و مطالبات مردم خواهند بود.
این مسوول با اشاره به روایت پیامبراکرم(ص) که محبوب ترین افراد آنان هستند که خدمت گذار مردم باشند، افزود: مردم به سادگی با مسوولان ارتباط برقرار کرده و پیشنهادات و مسائل مورد نظر خود را مطرح می کنند.
وی با بیان اینکه در عصر انفجار اطلاعات قرار داریم و دهکده جهانی به اتاقی شیشه ای تبدیل شده است، متذکر شد: تلاش دارند ذهن جوانان ما را مشغول کنند و باید آنان را از غفلت زدگی ها آگاه کنیم.
عزیزی عنوان کرد: سامانه سامد لفظ ناآشنایی برای مردم کرمانشاه نبوده و همه به آن اشراف و آگاهی دارند، افزود: امروزه شهروندان بدون مراجعه حضوری به مراجع می توانند با این امکانات درخواست های خود را مطرح کنند، همچنین به لطف خداوند متعال همدلی در مجموعه مدیران استان کرمانشاه ایجاد شده هرچند عده ای با موج خدمت همراه نشده اند، اما باید خودمان را با میزهای مسند مشغول نکنیم و در میان مردم و رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.