پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 4224
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ |
مدیرکل دفتر امور حقوقی استانداری کرمانشاه خبر داد

پاسخگویی مدیر بانک صادرات به مردم کرمانشاه در مرکز سامد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه از حضور مدیر امور شعب بانک صادرات در مرکز سامد و پاسخگوی به مشکلات مردم استان از طریق این سامانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین عبداله عزیزی در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: : برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، روز یکشنبه با حضور مدیر امور شعب بانک صادرات در مرکز سامد برگزار خواهد شد.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه افزود: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تاکیدات استاندار مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استان ها، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، یکشنبه با حضور مدیر امور شعب بانک صادرات در مرکز سامد برگزار می شود.
این مسؤول بیان کرد: مردم استان کرمانشاه می توانند در روز یکشنبه مورخه ۱۹ خرداد سال جاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ ظهر از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.
عزیزی گفت: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.