پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 4105
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ |
دبیر شورای زکات کرمانشاه مطرح کرد

استقرار ۱۲۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در کرمانشاه

دبیر شورای زکات استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۲۰۰ پایگاه در روز عید سعید فطر به منظور جمع آوری زکات فطره در استان مستقر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن و به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه حسین خدرویسی، اظهار داشت: ۱۲۵۲ پایگاه و ستاد در استان کرمانشاه در روز عید سعید فطر به منظور جمع آوری زکات فطره کرمانشاهیان مستقر می شود.
دبیر شورای زکات استان کرمانشاه با بیان اینکه هزار و ۱۱۰۰ پایگاه در مساجد، تکایا و مصلی های نماز عید سعید فطر مستقر می شوند، افزود: همچنین ۱۲۰ پایگاه دیگر در سطح شهر و روستاهای استان استقرار خواهند یافت.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: ۳۲ مرکز نیکوکاری در استان نیز آماده دریافت فطریه مردم خیر کرمانشاه هستند.
وی تاکید کرد: پایگاه ها و ستادهای کمیته امداد یک روز پیش از عید سعید در مکان های از پیش تعیین شده مستقر و تا ظهر روز عید به کار جمع آوری فطریه و کفارات مردمی مشغول خواهند بود.
وی با بیان اینکه این نهاد به عنوان دبیرخانه زکات استان تنها نهادی است که به کار جمع آوری زکات فطره مردم خیر می پردازد، عنوان کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته زکات فطریه‌ای که در مصلاهای نماز عید جمع‌آوری می‌شود به صورت مساوی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص خواهد یافت.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم خیر استان در سال گذشته چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات فطره به پایگاه ها و ستادهای این نهاد پرداخت کردند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.