پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 4024
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

جرائم مهم و خشن در کرمانشاه به حداقل رسید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش های شبانه روزی و بی وقفه پلیس و البته همراهی و همکاری مردم، جرائم مهم و خشن در کرمانشاه به حداقل رسیده و امروز در بسیاری از شاخص ها جزو استان های برتر هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، منوچهر امان اللهی امروز در دیدار با عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اینکه عنوان می شود کرمانشاه جزو امن ترین استان های کشور است موضوعی است که در ارزیابی های صورت گرفته توسط ستادکل ناجا و در بخش های مختلف به اثبات رسیده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: مواردی مانند مرزی بودن و داشتن نرخ بیکاری بالا ناخودآگاه شرایط را برای ایجاد برخی جرائم فراهم می کند، اما با این حال اقدامات صورت گرفته در راستای رفع و کشف آن ها باعث شده تا امنیت این استان هیچ گاه با چالش مواجه نشود.
امان اللهی تصریح کرد: امنیت مقوله بسیار مهمی است که هزینه بردار است و اگر می خواهیم شهروندانمان از این نعمت گوارا برخوردار باشند نباید محدودیتی در تامین این هزینه ها قائل شویم.
رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: علاوه بر هزینه کردن برای امنیت آفرینی باید حمایت های مادی و معنوی لازم نیز از پلیس صورت گیرد تا ماموران انتظامی با فراغ بال و آسودگی خاطر به ماموریت های محوله بپردازند.
وی خواستار واگذاری اختیارات بیشتر به پلیس در برخورد با مجرمان شد و گفت: از سوی دیگر به نظر می رسد بسیاری از قوانین موجود در برخورد با مجرمان بازدارنده نیست و بسیاری از آن ها پس از مدتی حبس کشیدن دوباره به سمت کارهای خلاف کشیده می شوند.

امان اللهی تبریک انتخاب عبدالرضا مصری به عنوان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، وی را جزو مسئولان کاردان و با درایت کشور دانست و گفت: امیدوارم این انتخاب باعث خیر و برکت بیشتر برای کرمانشاه و مجموعه فرماندهی انتظامی استان شود.
گفتنی است، در این دیدار علیرضا مرزبانی جانشین فرماندهی انتظامی استان، حجت الاسلام ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی-سیاسی، مجتبی سمایی رئیس حفاظت اطلاعات، حمیدرضا نورایی معاون حقوقی، محسن سهرابی رئیس دفتر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز سردار امان اللهی را در این دیدار همراهی کردند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.