پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 4010
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ |
رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه خبر داد

اجرای فاز دوم طرح سفیران گردشگری در کرمانشاه

رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه از اجرای فاز دوم طرح سفیران گردشگری در استان خبر داد.

ایمان درخشی امروز در گفت وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از اجرای فاز دوم طرح سفیران گردشگری به همت اداره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد.
رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در ادامه برنامه های گردشگری این سازمان، فاز دوم طرح سفیران گردشگری در کرمانشاه اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طرح سفیران گردشگری کرمانشاه از اسفند ماه ۹۷ با جامعه آماری مدارس، دبستان و پیش دبستانی آغاز به کار کرده است، گفت: پس از استقبالی که از طرح فوق شد در حال ورود به فصل جدیدی است.
درخشی با بیان اینکه فاز دوم طرح سفیران گردشگری با تعدادی از گروه های هدف، نظیر اصناف، مشاهیر و توده های مردمی فعال آغاز شده است، ادامه داد: بازتاب گسترده آن در روزهای آتی مشاهده و ارائه خواهد شد.
رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه طرح گردشگری مذکور از مهرماه سال جاری در مقاطع دیگر تحصیلی تداوم دارد، اظهار داشت: این طرح فرهنگی در همه مقاطع به ویژه از راهنمایی، متوسطه و دانشگاه ها با جامعه آماری وسیع تری ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.