پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3969
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ |
رئیس حوزه هنری کرمانشاه خبر داد

حمایت هنرمندان کرمانشاهی از فلسطین با تولید پوسترهای "قدس"

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از طراحی و تولید پوسترهایی با موضوع "قدس" به همت هنرمندان استان و در حمایت از مردم فلسطین خبر داد.

افشین آزادی امروز در گفت و گو با خبرنگارشهر روشن در کرمانشاه از تولیدات حوزه هنری در بخش طراحی و تولید پوستر به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس و اعلام حمایت از مردم فلسطین خبر داد.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه هنرمندان در راهپیمایی روز قدس و در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین یکصدا با ملل اسلامی هم صدا شدند، گفت: هنرمندان با ارائه آثار خود با محوریت صهیونیست و قدس در محکومیت سران جنایتکار آمریکا و اسرائیل غاصب فریاد انزجار سر دادند و با مردم فلسطین ابراز همدردی کردند.
وی با یادآوری اینکه هرساله تولیدات فاخری از هنرمندان در عرصه کاریکاتور و پوستر به نمایش گذاشته می شود، افزود: تاکنون هنرمندان برجسته ای از استان حائز رتبه در سطح کشوری و بین المللی شده اند، همچنین آثار هنرمندان در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه اظهار داشت: پوسترهای تولید شده از هنرمندان با موضوع قدس در نگارخانه فضای مجازی حوزه هنری استان کرمانشاه به نمایش گذاشته شده است که در آن به لزوم دفاع همه جانبه از مردم مسلمان فلسطین اشاره دارد و بیانگر حمایت هنرمندان انقلابی کشورمان ایران از این ملت است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.