پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 3684
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ |
امروز:

نخستین سامانه خدمات بانکی روشندلان در کرمانشاه افتتاح شد

سامانه خدمات بانکی نابینایان روشندل در کرمانشاه با حضور مسؤولان استانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، امروز به همت شعب چند بانک و با همکاری یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان، نخستین سامانه خدمات بانکی نابینایان روشندل در استان افتتاح شد.
براساس این گزارش، با تجهیز شعب منتخب این بانک‌ها به سامانه مذکور، دسترسی افراد دارای معلولیت بینایی به خدمات بانکی تسهیل خواهد شد.
فاطمه رضوان مدنی در حاشیه این افتتاح با بیان اینکه با راه اندازی این باجه خدمات رسان ویژه نابینایان و کم بینایان در شعبه منتخب تسهیل در امور بانکی روشندلان صورت می گیرد، گفت: این عزیزان می‌توانند با استقلال فردی تمامی امور بانکی خود نظیر افتتاح حساب، واریز و برداشت از حساب و…. را انجام دهند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در تشریح این سامانه با اشاره به اینکه به صورتی طراحی شده است که فرد نابینا در خدمات بانکی مستقل خواهند بود، تصریح کرد: افراد روشندل با استفاده از یک دستیار صوتی و دستگاه برجسته نگار دارای صفحه کلید و نمایشگر بریل، می‌تواند فرم‌های بانکی را با استفاده از صفحه کلید بریل تکمیل و از خدمات آن استفاده کنند.
این مسؤول هدف از افتتاح این سامانه را خدمات رسانی مناسب بانکی به این قشر خاص از جامعه دانست و اظهار داشت: مزایای این سامانه در واقع این است که نابینایان روشندل از خدمات الکترونیکی بانک به راحتی و بدون نیاز به حضور همراه استفاده می کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.