پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 362
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ |
به همت جمعیت امام علی(ع)؛

چهاردهمین آیین "بزم مهر" در کرمانشاه برگزار می شود

چهاردهمین همایش "بزم مهر" به همت جمعیت امام علی(ع) استان کرمانشاه و با هدف تامین مایحتاج (اقلام خوراکی و پوشاک) شب عید نیازمندان تحت پوشش این جمعیت مردمی در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، جمعیت امام علی(ع) استان کرمانشاه برای چهاردهمین سال متوالی به منظور شکستن فقر کودکان رنج کشیده دیارمان اقدام به برپایی آیین گلریزان “بزم مهر” می کند.
برساس این گزارش، جمعیت امام علی(ع) استان در نظر دارد تا با برپایی نشستی عاشقانه دست مردمان خیر اندیش و مهربان این دیار را در دستان سرد و خالی کودکان محروم شهر بگذارد.
جعفر دانش پرور مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) استان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه استان، ظهار داشت: این همایش “بزم مهر” با هدف تامین مایحتاج (اقلام خوراکی و پوشاک) شب عید خانواده های نیازمند تحت پوشش این جمعیت برگزار می شود، که طی آن خیرین ارجمند میتوانند با اهداء کمکهای نقدی و غیرنقدی خود در تحقق این امر خداپسندانه همراه ما بوده و در آن سهیم باشند.
این مسئول بیان کرد: مراسم مذکور ساعت ١۶ عصر و در روز جمعه سوم اسفند ماه امسال در محل تالار وحدت دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه واقع در میدان جلیلی برگزار خواهد شد.

و يُطعِموُنَ الطَّعامَ عَلي حُبِّهِ مِسكيناً و يَتيماً و أسيراً ، إنَّما نُطعِمُكُم لِوَجهِ اللَّهِ لا نريدُ مِنكُم جَزاءً و لاشُكُوراً
و به [پاس] دوستي [خدا] بينوا و يتيم و اسير را خوراك مي‏دهند.”ما براي خشنودي خدا است كه به شما مي‏ خورانيم و پاداش و سپاسي از شما نمي‏ خواهيم.
انسان، آيه( ۹ – ۸)
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.