پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 2515
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ |
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه خبر داد

اجرای ۲۶ برنامه فرهنگی و هنری بسیج هنرمندان کرمانشاه/ مدیران کانون ها پیگیر برنامه های ابلاغی باشند

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از اجرای 26 برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: مدیران کانون های شهرستان باید با جدیت بیشتر پیگیر برنامه های ابلاغی باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، همایون زین الدین در جلسه توجیهی ابلاغ برنامه های سال ۹۸ سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه که صبح امروز در سالن جلسات سازمان با حضور مدیران کانون های شهرستان های تابع در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سال جاری با رایزنی صورت گرفته با مرکز کشور ۲۶ برنامه خوب فرهنگی در چند فصل منعقد کردیم.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی از برنامه ها در مورد فضای فرهنگی و اجتماعی در مورد فضای فرهنگی است، افزود: برگزاری سلسله نشست های تحکیم خانواده و در قالب کارگاه های هنری هر کانون یک نشست با بودجه تخصیص داده شده خواهد داشت.
این مسوول با اشاره به اینکه اجرای اهداف امر به معروف و نهی از منکر بر اساس ظرفیت های کانون طبق سهمیه های ابلاغی را در دستور کار خود در سازمان بسیج هنرمندان داریم، ادامه داد: اجرای دستور العمل امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان ها متفاوت خواهد بود و نیاز به برنامه ریزی کانون ها دارد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه بیان کرد: امسال اردوی عمومی با حضور اعضای کانون ها و نخبگان اثرگذار شهرستان برای بازدید از اماکن دیدنی و جذاب برگزار می شود.
زین الدین یادآور شد: برنامه سامانه مدیریت بازرسی را داریم و شورای کانون های بسیج هنرمندان استان کرمانشاه باید در این راستا فعالیت خود را جدی تر از پیش در دستور کار قرار دهند و نظارت لازم صورت بپذیرد.
وی با تاکید براینکه امسال آموزش مقدماتی جذب بسیج در کل کانون ها ابلاغ شده است، افزود: با توجه به لزوم فرهنگسای کار اجرایی در جامعه، اتصال حلقه های گروه های صالحین با حضور کارشناسان و چهره های برجسته کشوری و استانی را در نظر گرفته ایم.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجمع مربیان صالحین در کانون شهرستان ها باید با قدرت بیشتری وظایف محوله را اجرایی کنند.

این مسوول به برگزاری یادواره شهدا با محوریت مسجد در کانون های بسیج هنرمندان استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: گرامیداشت یادوخاطرشهدا به ویژه شهدای هنرمند را باید در برنامه های سازمان همچون گذشته با اقتدار بیشتری برگزار کنیم.
وی عنوان کرد: هیات اندیشه ور (استفاده از نخبگان در برنامه های راهبردی کانون های بسیج هنرمندان) به صورت فصلی باید منظم تر از سال قبل برگزار شود و مباحث اجتماعی و روز را با تحلیل و بررسی بیشتر مد نظر قرار دهیم.
زین الدین بیان کرد: جبهه سازی و شبکه سازی هنرمندان انقلاب اسلامی از جمله دیگر برنامه های ابلاغی است و سال جاری بحث آموزش نیز در گروه های هنری مد نظر قرار خواهیم داد.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تاکید کرد: طرح حمایتی با برنامه های رهبردی از دیگر برنامه های ابلاغی است و باید مسئله محور در هر قالب هنری در نظر گرفته شود.

زین الدین به تشکیل تیم های تعزیه محور و برنامه های فرهنگی به مناسبت های متعدد از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، گفت: امسال دو کنسرت سنتی کار با حضور هنرمندان برجسته و انقلابی کشور و همراهی کانون ها و هنرمندان ارزشی برگزار خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با تاکید بر اجرای خوب و حرفه ای جشنواره منطقه ای مولودی خوانی با هدف هم افزایی و اتحاد مذاهب و نیز معرفی هنرمندان برجسته استان، اظهار داشت: سازماندهی و پالایش اعضا بسیج و شناسایی فعالان بسیجی از دیگر برنانه های ابلاغی در سال جاری خواهد بود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.