پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 2337
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ |
مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه مطرح کرد

جدیت در طرح برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در کرمانشاه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از تداوم و جدیت طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در این شهر، با همکاری پلیس راهور خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سجاد سلیمانی امروز در جمع اصحاب رسانه استان، گفت: وجود مسافربرهای شخصی در شهر کرمانشاه یکی از مهمترین معضلات جدی برای ناوگان حمل و نقل عمومی تبدیل شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: سازمان تاکسیرانی با تمام عوامل بازرسی در کنار پلیس راهور مرحله دیگری از اجرای طرح برخورد با خودروهای غیرمجاز و خاطی را که در عرصه نقل و انتقال و جابجایی مسافران درون شهری دخالت کرده و امنیت اینگونه سفرها به زیر سئوال می‌برند، شروع کرده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون در نتیجه اجرای این طرح بیش از ۵۷ دستگاه خودرو غیرمجاز توقیف و اعمال قانون شده اند.

وی مشخص نبودن محل و مالکیت خودرو، اخذ کرایه اضافه و مبهم بودن صلاحیت رانندگان شخصی را از جمله فاکتورهایی دانست که می‌تواند سبب ایجاد ناامنی برای مسافران شود.

سلیمانی تاکید کرد: این سازمان با همکاری پلیس راهور ضمن برخورد با این رانندگان غیرمجاز و اعمال قانون، تابلوهای غیرقانونی و غیرمجازی را که خودروهای شخصی با سوء‌استفاده از آن‌ها سعی در جلب اعتماد مشتری دارند را نیز توقیف خواهد کرد.

انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.