پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 2082
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد

انسجام و محبوبیت نیروهای مسلح ایران/ آمریکا در عهدشکنی زبانزد است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به انسجام و محبوبیت نیروهای مسلح ایران، گفت: آمریکا در عهدشکنی زبانزد و به دنبال تفرقه افکنی میان نیروهای انقلابی است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما در مراسم روز ارتش که صبح امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ارتش در همه عرصه ها همواره حاضر و ثابت قدم است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با یادآوری اینکه تاکنون ۴۸ هزار شهید از نیروی نظامی به انقلاب و نظام تقدیم شده است، افزود: یگان‌های ارتش حماسه‌های بسیاری را از ابتدای انقلاب در خنثی سازی کودتاها خلق کردند و رشادت آنان سبب سرافرازی کشور ایران شد.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ارتش در بسیاری از عملیات‌های مهم و ماندگار همچون ثامن، طریق القدس و سایر فراز و نشیب‌های دوران دفاع مقدس حضور مؤثری داشته است، ادامه داد: این افتخارات به سبب ولایت مداری و تبعیت از موازین اسلام و انقلاب است.
این مسوول با بیان اینکه سال جاری گرامیداشت روز ارتش مقارن با خدمات رسانی آنان در مناطق سیل زده کشور شده است، تصریح کرد: نیروهای مسلح و نظامی کشور به ویژه ارتش محبوبیت خاص و بسیاری در بین مردم کشور و جوامع بین المللی دارند.
آیت الله علما با اشاره به اینکه سپاه و ارتش ید واحدی هستند و آمریکا برای اختلاف افکنی بین نیروهای انقلابی عددی نیست، متذکر شد: آمریکا اگر در اقدامی مزبوحانه سپاه را در لیست گروهای تروریستی قرار می‌دهد، به خوبی می‌داند که ایران از پایگاه مردمی قوی در منطقه برخوردار است و ۸۲ میلیون جمعیت را نمی توان در این لیست قرار داد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تنگنا و آشوبگری آمریکا در این اقدام بی خردانه که به دلیل بی اعتباری استبکار در سطح جهان مطرح است، اظهار داشت: آمریکا در عهدشکنی زبانزد است، در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه فنون و برنامه ها با سرافرازی و قدرتمندی مثال زدنی پیش می رود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.