پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 2071
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

توقیف محموله‌های مواد مخدر در کرمانشاه و دستگیری ۳ قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف محموله‌های مواد مخدر در کرمانشاه و دستگیری 3 قاچاقچی در منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، منوچهر امان اللهی در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه، ۲۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و سه قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مقدار مواد مخدر طی پنج روز اخیر و در قالب سه محموله جداگانه که از استان‌های جنوبی کشور به مقصد کرمانشاه بارگیری شده بود، توسط پلیس کشف شد.
وی عنوان کرد: در مأموریت نخست مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون، در مأموریت دوم ۶۰ کیلوگرم از یک دستگاه کامیون و در مأموریت سوم نیز ۱۵۶ کیلوگرم از کامیونی دیگر کشف کردند.
امان اللهی تصریح کرد: علاوه بر توقیف خودروهای یاد شده مواد مخدر، سه نفر نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
کشف ۴۰۳ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال
این مسوول در بخش دیگری از سخنانش به کشف ۴۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون (۲۶ فروردین) خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۴۱ کیلوگرم بود، ۶۷ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اجرای ۹۶ طرح مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده در استان کرمانشاه، بیان کرد: در جریان این طرح‌ها ۹۷۰ نفر دستگیر شده‌اند.
این مسوول مقابله با پدیده اعتیاد، قاچاقچیان، توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری دانست.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.