پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 20694
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ |
در سالروز روابط عمومی انجام شد

تجلیل از کارشناسان روابط عمومی منابع طبیعی کرمانشاه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از از زحمات کارشناسان و رابطین روابط عمومی به عنوان فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی منابع طبیعی استان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد.
تجلیل از کارشناسان روابط عمومی منابع طبیعی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، انشااله کولانی، گفت معتقدم که روابط عمومی ها عامل پیوند دهنده سازمان ها و جامعه و مانع از هم گسستگی آنان هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه افزود: روابط عمومی یکی از عوامل مهم در پیشبرد اهداف و ارتقاء ادارات منابع طبیعی می‌باشد، چرا که پیوند ادارات با افکار ‏عمومی، ذینفعان و دست‌اندرکاران مرتبط را حفظ و تقویت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: منابع طبیعی بر ‏زندگی و حیات طبقات مختلف جامعه تاثیر مستقیم دارد و ادارات منابع طبیعی بایستی بتوانند ارتباط مستمر و مثبت خود را با بهره برداران و دوستداران طبیعت حفظ و تقویت کنند، تا همواره در راستای حفظ، احیا، توسعه و حفاظت از منابع طبیعی که وظیفه ذاتی حافظین انفال است پیشرو حرکت کنند.

در این مراسم از میلاد صفری «کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه»، به نمایندگی از تمامی رابطین روابط عمومی در شهرستان ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است: روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در ارزیابی به عمل آمده سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان سال ۱۴۰۲ در بین روابط عمومی های ادارات تابعه این سازمان حائز رتبه نخست شده است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.