پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20615
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹ |
استاندار کرمانشاه خبر داد

آغاز فرآیند رای گیری دور دوم انتخابات در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: ۶۴۵ شعبه اخذ رای در کرمانشاه آماده اخذ رای به صورت کاملا الکترونیکی می باشد، تمامی شعب اخذ رای که در مرحله اول برقرار بوده، این مرحله هم در کرمانشاه منتظر آرا مَردم می باشد.
آغاز فرآیند رای گیری دور دوم انتخابات در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز در همان ساعات اولیه رأی گیری در سالن شهدای دولت استانداری در جمع خبرنگاران آمادگی ۶۴۵ صندوق رای را برای دریافت رای دهندگان به صورت کاملاً الکترونیکی اعلام کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه، امروز یک روز مهم و تکمیل یک جشن ملی می تواند باشد، افزود: در این دوره بیش از ۱۰هزار نفر در فرایند انتخابات فعالیت دارند و انتخابات این مرحله کاملاً الکترونیکی برگزار می شود.

وی تأکید کرد: مرحله دوم انتخابات به‌اندازه مرحله اول اهمیت دارد، این دو مرحله با هم یک فرایند هستند و اهمیت واحدی دارند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه ادامه داد: آموزش‌دهی چند جانبه در هیأت نظارت، اجرایی و بازرسی و همچنین مردم از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما ارائه شده است و مشکلی در این رابطه نداریم.

به عنوان مجری بی طرف طرف حافظ رأی مَردم هستیم

صحرایی تأکید کرد: دولت در انتخابات بی‌طرف است و به‌عنوان مجری فعال بی‌طرف حافظ رأی مَردم هستیم و برای تقویت سلامت انتخابات به اطمینان‌بخشی بیشتر در این دوره تغییرات اندیشه شده است که فرایند انتخابات کاملا الکترونیکی می باشد.

این مسئول تأکید کرد: به صورت فردی و مشترک با هر چهار نامزد انتخابات این دوره حوزه انتخابیه کرمانشاه جلساتی برگزار شده و نظرات آن‌ها را خواستار شدیم، با مشورت و هم‌فکری تلاش کردیم شرایط را برای یک رقابت سالم فراهم کنیم.

صحرایی قدردانی از حضور پرشور مَردم در دور اول انتخابات، گفت: امروز هم همچون مرحله اول با حضور خوب مَردم انتخابات تکمیل می‌شود و هشت نماینده استان کرمانشاه برای پیشرفت استان راهی مجلس می‌شوند.

انتهای پیام / رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.