پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 20399
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ |
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه

طرح نهضت ملی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: طرح نهضت ملی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان مَردم نهاد ۲۲مردادماه سال‌جاری با حضور ریاست جمهور برگزار می‌شود.
طرح نهضت ملی در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، حمید خسروی در جلسه فرآیند ثبت نام و اجرای ملی نهضت مشارکت اجتماعی به ریاست مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و با حضور مسئولان ذیربط استانی ظهر امروز در سالن جلسات شهید قلیوند استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: طرح نهضت ملی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان مَردم نهاد ۲۲مردادماه سال‌جاری با حضور ریاست جمهور برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری استان کرمانشاه هدف برگزاری این جلسه را، جلب اعتماد سازمان امور اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: این سازمان در سال ۱۳۹۶ به دستور مقام معظم رهبری، با هدف یک سازمان در حوزه آسیب‌های اجتماعی تأسیس شد، در سال گذشته در حوزه سازمان امور اجتماعی سعی کردیم اسم سازمان را در ادارات پر رنگ کنیم، این سازمان در سال آینده جدا می‌شود.

همه می‌توانند در این طرح شرکت کنند

وی با اشاره به اینکه تا امروز ۳۰۰ تشکل مَردمی در طرح ثبت نام کرده‌اند، تأکید کرد: هرکسی ظرفیتی در خود می‌بیند از جمله، تشکل‌های مَردمی، ستاد امر به معروف، ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، گروه‌های جهادی، خیریه، بهداشت و…می‌تواند در این طرح شرکت کند.

این مسئول از چاپ کتابی با عنوان «نهضت ملی مشارکت اجتماعی» خبر داد که جزئیات طرح در آن به چاپ رسیده و آدرس سامانه ثبت نام را https:// formafzar.com/form/upemc عنوان کرد و افزود: داوطلبان ثبت نام در طرح می‌توانند با ارسال عدد ۹ به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۲ با دبیرخانه در ارتباط باشند.

مهدی امیری نیز در این جلسه این طرح را خوب عنوان کرد و گفت: فرآیند ثبت نام نیز بسیار آسان است.

مدیرعامل جمعیت افرا سبز استان کرمانشاه افزود: ثبت نام شوندگان که شناسایی شوند از ظرفیت های آنها در محلات، مدارس، دانشگاه ها و مساجد استفاده می شود.

مجری نهضت ملی مشارکت اجتماعی استان کرمانشاه از نشست‌های هم‌اندیشی در این زمینه خبر داد و گفت: این مراسم تا ۲۲ مردادماه برگزار می شود و بعد از این تاریخ وارد مرحله اجرا می‌شویم.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.