پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 20321
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵ |
مسئول بانوان فرمانداری کرمانشاه مطرح کرد

لزوم شناسایی بانوان توانمند کرمانشاه و ارتقای سلامت زنان در جامعه

مسئول امور بانوان فرمانداری کرمانشاه گفت: شناسایی زنان موفق و همچنین ارتقای سلامت بهداشت و روان بانوان در شهرستان‌ کرمانشاه باتوجه به اهداف رویداد ملی جوانی جمعیت الزامی است.
لزوم شناسایی بانوان توانمند کرمانشاه و ارتقای سلامت زنان در جامعه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، طیبه رشیدی در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده با محوریت این موضوع، که در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مبحث ترویج مشارکت در رویداد فرهنگی و اجتماعی جایزه ملی جوانی جمعیت، که فرزندآوری نیز از سوی مقام معظم رهبری نیز تاکید شده، بسیار حائز اهمیت است و سعی داریم افراد موفق بیشتری عضو سامانه www.jameyat.ir بشوند.

مسئول امور بانوان فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه جامعه هدف ما بانوان هستند و سلامت روانی و جسمی آنان در رشد خانواده و پیشرفت فرزندان موثر است، ادامه داد: بانوان توانمند و موفق در همه رسته‌ها اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، هنری، خانواده و… باید شناسایی و مورد تشویق قرار بگیرند، تا در این الگوسازی در سطح کشور پایلوت باشیم.

مشاور امور بانوان فرمانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو کارگروه رویداد جمعیت جوانی می‌توانند در این راستا اقدامات خوبی در استفاده از اساتید و مشاوران برجسته داشته باشند و در کنار آن آسیب‌های اجتماعی را نیز شناسایی و پیشگیری کنند.

این مسئول تصریح کرد: بانوان تاثیرگذار شامل مادران نمونه، ورزشکاران موفق، پرستاران و پزشکان نخبه، در این رویداد می‌توانند مشارکت کنند و شناسایی شوند، همچنین تمرکز ما بر سلامت زنان و تشویق بانوان شاغل و غیرشاغل به فرزندآوری و رشد سالم این سرمایه‌های کشور است.

رشیدی با تاکید بر اینکه ادارات باید سهم خود را بر حمایت و رشد و پرورش این قشر از جامعه در شهر و روستاهای کرمانشاه بگذارند، تاکید کرد: افتتاح مهدکودک، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اجرای سمینار و گردهمایی، برپایی نمایشگاه‌های مرتبط هنری و فرهنگی، تشکیل شوراهای اداری در راستای آگاه‌سازی بانوان را در دستور کار قرار دادیم.

انتهای پیام/ت

نویسنده : FatemehZahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.