پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 20259
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ |
استاندار کرمانشاه:

هم افزایی در تحقق شعار امسال یک ضرورت است

استاندارکرمانشاه گفت: هم افزایی و برنامه‌ریزی و هدفمند اقدام کردن دستگاه‌ها یک ضرورت است.
هم افزایی در تحقق شعار امسال یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی از مدیران دستگاه‌های حاضر در جلسه خواست، ایده‌های خود را برای تحقق شعار سال در بحث جهش تولید به دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی استان تحویل دهند.

به گفته استاندارکرمانشاه، این کار موجب می‌شود که هم دستگاه های مورد نظر مسیر حرکت خود را روشن کند و هم مجموعه شورای برنامه‌ریزی استان بتواند اولویت‌ها را در حوزه‌های مختلف شناخته و با شناخت بهتری به آن‌ها ورود کند.

وی از مدیران خواست تا راهکارها در خصوص نحوه مشارکت مَردم در جهش تولید را هم در دستگاه خود مشخص کنند، این مشارکت‌ها قطعاً در امر تولید فاقد برنامه محقق نمی‌شود و هر دستگاهی باید مشخص کند که مَردم چگونه می‌توانند در این امر مشارکت داشته باشند و این راهکارها هم باید تا دو هفته آینده به دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی استان تحویل شود.

وی گفت: تاکنون دو سفر مهم در استان داشته‌ایم، یکی سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰، که با خیر و برکات بسیاری برای استان همراه بود.

صحرایی افزود: مدیران دستگاه ها تا دو هفته آینده فرصت دارند تا اگر مصوبه‌ای از این سفر در مجموعه دستگاه آن‌ها قرار دارد، آخرین وضعیت آن را اعلام کنند جمع بندی مناسبی از وضعیت مصوبات این سفر داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه سفر مهم دوم را دور اول سفر هیات دولت سیزدهم به استان عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های استان تا دو هفته دیگر فرصت دارند آخرین وضعیت مصوبات این سفر را هم به دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی استان گزارش دهند تا بدانیم دقیقا در چه مرحله‌ای قرار داریم.

پروژه‌های نیمه تمام ضروری برای دور دوم سفر آماده شود

به گفته وی: فاصله زیادی با دور دوم سفر نداریم، باید جمع بندی کاملی از اقدامات صورت گرفته داشت تا بتوانیم با آمادگی بیشتری برای دور دوم سفر آماده شویم و دستگاه‌ها جایگاه خود را در تحقق رشد اقتصادی ۷ درصدی امسال استان مشخص کنند

این. مسئول گردشگری را یکی از محورهای مهم برای افزایش رشد اقتصادی استان دانست و افزود: از ظرفیت‌های این حوزه در استان باید بهره لازم گرفته شود و با راهکارهای خلاقانه در این حوزه ورود کنیم.

صحرایی اربعین را فرصت بسیار مناسبی برای استان دانست و گفت: باید همه جانبه از این ایام بهره گرفته شود. به‌طور مثال دانشگاه‌ها می‌تواند با برگزاری همایش ملی در حوزه اربعین و معرفی جایگاه مرز خسروی در عبور و تردد زوار به معرفی هرچه بیشتر مرز خسروی و استان کرمانشاه به عنوان دروازه کربلا کمک کنند، این اقدامات منافعش متوجه استان خواهد شد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.