پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 20141
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ |
با تجلیل از برگزیدگان انجام شد

اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با تقدیر از ۴۴ برگزیده به کار خود خاتمه داد.
اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر عصر امروز برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره‌ها با اهدا نشان جشنواره و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

محمدهادی صحرایی در این مراسم اظهار داشت: هزار و ۵۴۱ اثر به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد، این در حالی است که سال گذشته ۷۰۶ اثر به ششمین جشنواره ابوذر ارسال شده بود.

اثر تولیدی بازی دراز کشوری شد

صحرایی به ۶ رویداد معرفی شده در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: اثری تولیدی بازی دراز کشوری شد، همچنین با همکاری مسکن و شهرسازی اصحاب رسانه را به بازدید پنج پروژه در حال ساخت بردیم و در این مدت خبرنگاران این حوزه در یک بازدید یک روزه از قسمت‌های مختلف مجتمع جهان فولاد غرب بازدید کردند و تهیه گزارش داشتند، کارهای اصلی تعاونی مصرف اهالی رسانه در حال انجام است و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ثبت نام خبرنگاران در خصوص مسکن ملی انجام شده است.

رئیس بسیج رسانه استان‌ کرمانشاه در خصوص نگاه خلاقانه داورها در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، با اشاره به اینکه قالب‌های کار متنوع بود، گفت: در این جشنواره نگاه ویژه به نیروی جوان بوده و افرادی که با ابزار شخصی اقدام به تهیه مقاله کرده بودند بیشتر بود.

وی تولیدات این دوره را در بخش اردوی راویان پیشرفت که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد در خصوص خدمات نظام بسیار خوب دانست.

گفتنی است، در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از برگزیدگان قالب‌های مختلف شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک و موشن گرافی، عکس و کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست تقدیر به عمل آمد. از برگزیدگان مقام اول در قالب‌های مختلف با اهدا لوح و تندیس این جشنواره و سایر مقام‌ها با اهدا لوح تجلیل شد.

آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه برگزار شد و از برترین های این جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر شد، کیوان داراب خانی «مسؤول کانون بسیج ناحیه کرمانشاه» هم حائز رتبه برتر شد.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.