پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 20088
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ |
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

اولین کنگره ملی شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به استان اولین کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.
اولین کنگره ملی شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر امروز جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان، دلیل به تعویق افتادن کنگره را نبود مکان مناسب در شان مقام شهدا عنوان کرد و گفت: بنای مناسب برگزاری کنگره شهدا در دست ساخت است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده مَردم در دو رویداد راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه، گفت: باوجود تهدیدات و تحریمات و تبلیغات رسانه‌ای دشمنان ایران اسلامی نتوانستند مَردم را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناامید کنند، برخلاف همه تصورات ۲۵ درصد بیشتر از سال گذشته حضور پیدا کردند و در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز با وجود آن‌که آنان را به اشکال مختلف تهدید کرده بودند تا در انتخابات شرکت نکنند ولی مَردم انقلابی سراسر ایران خارج از همه تصورات و انتظارات، اما برخلاف پیش‌بینی زیر ۲۰ درصد مشارکت دشمنان در این رویداد مهم سیاسی نیز حضور پیدا کردند و سنگ تمام گذاشتند.

دبیر کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه ادامه داد: اگر تعداد افرادی آمدند و رأی سفید دادند و حتی پای صندوق‌های رأی نیامدند دلیل آن نیست که نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشند و به راه شهیدان و به اصول انقلابشان پایبند نیستند، بلکه ممکن است از سوء مدیریت و از وضع معیشت و وضع موجود ناراحت باشند. همین افرادی که رأی ندادند اگر اتفاقی برای کشور پیش بیاید برای این کشور و نظام سینه سپر می‌کنند.

وی افزود: این کنگره قرار بود اردیبهشت سال آینده برگزار شود، اما به دلیل آنکه در استان مکان مناسبی وجود نداشت تا آماده شدن یک مکان مناسب که در شأن برگزاری این کنگره باشد زمان برگزاری آن به مهرماه موکول شده است و مکان مناسب در حال ساخت می‌باشد.

این مسئول تأکید کرد:  اقدامات لازم برای برگزاری این کنگره انجام شده و ۲۴ کمیته استانی تشکیل و بیش از ۴۰ جلسه برای هماهنگی‌های لازم و ۳۰ جلسه توجیهی تاکنون برگزار و ۸۱۵ عنوان برنامه نیز برای این کنگره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.