پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 20074
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۱۵ |
طی مراسمی:

فرمانده انتظامی کرمانشاه منصوب شد

مراسم تکريم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه منصوب شد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با حضور سردار مهدی حاجیان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: امروز مهمترین نیاز مَردم امنیت و برخورداری از آرامش است و تلاش کردیم این نعمت گرانقدر را به مَردم کرمانشاه هدیه کنیم.

فرمانده سابق انتظامى شهرستان کرمانشاه افزود: کاهش ۱۱ درصدی جرائم خشن، رشد ۳۰ درصدی کشفیات این گونه جرائم، کاهش ۲ درصدی سرقت در مرکز استان، دستگیری بیش از ۴۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر و رشد ۱۲ درصدی کشفیات سلاح و مهمات از جمله اقداماتی بود که با تلاش همکاران پرتلاشم در مجموعه انتظامی شهرستان و در راستای برقراری امنیت و آرامش صورت گرفت.

وی از انجام ۱۲۹ هزار عملیات و اجرای حدود ۱۹۰۰ طرح پیشگیرانه خبر داد و افزود: رشد ۳۹ درصدی دستگیری عاملان تیراندازی از دیگر اقدامات انجام گرفته بوده است.

این مسئول ارائه بیش از ۹ هزار و ۳۵۰ مشاوره و به صلح و سازش رساندن بسیاری از پرونده‌ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی دانست و بیان داشت: اکثر اقدامات انجام شده حاصل مجاهدت انتظامی کرمانشاه است.

سرهنگ محمدرضا یاری نیز در این مراسم، تصریح کرد: برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

فرمانده جدید انتظامی شهرستان کرمانشاه از تلاش همکاران خود در مجموعه معاونت اجتماعی که ۲۷ ماه در کنار آن ها حضور داشتم نیز به صورت ویژه قدردانی داشت.

گفتنی است، سرهنگ دلیری به عنوان جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد و سرهنگ یاری نیز پیشتر به عنوان معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه فعالیت داشته است.

انتهای پیام/رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.